Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spec?

 

Om affliction: Bruk imp.

Om full demonology: Bruk felguard.

Om 0/21/40: Sacrifice voidwalker.

Om SL/SL: Bruk Succubus, evt. sacrifice voidwalker.

Jeg har farma litt med en kompis sin warlock, 02140, å sacce felhunter er å anbefale, er ikke ofte mobs kommer bort til deg og om du tar skade så healer du deg opp underveis med soul leech og deathcoil på hver cd. Evig mana, 0 downtime, annet enn hvert 30.min du må bruke 0.5 sek(?) på å summone et nytt pet.

 

 

OMG sac succubus ><

 

Hitcap er -viktig- for destruction, ja.

 

Og +damage er verdt like mye som destro.

 

HIt cap er enda viktigere som destro vil jeg si..

Hit > crit/dmg

Lenke til kommentar
Du saccer felhunter for manaregen under grinding. Mobs tåler ikke så mye at de er verdt succubusen. De vil aldri være verdt -1 bolt, så du må gjerne kaste en ny uansett. Da er hele profitten bortkastet.

 

Sacrifice felhunter.

 

Sac succubus - 1-2shot mobs - life tap og regen HP fra soul leech..

Edit: me ok felhunter funker også.. bruker begge deler.. tom shield fra WV og sacc Wv dersom det er nødvendig. KOmmer egentlig an på hva man farmer.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

God morgen.

 

Jeg lurte litt på en ting. Enchanten +spell damage på weapon. (Er det 30 eller hva det er?)

 

Hvordan funker det? Altså, spelldamageboosten. Er det sånn at da, hvis shadow bolt skadet 56 før, skader den 86 nå da? :p

 

Eller har jeg misforstått noe veldig?

 

Altså, er det VERDT for 19twinken min å kjøpe det? :)

Lenke til kommentar
God morgen.

 

Jeg lurte litt på en ting. Enchanten +spell damage på weapon. (Er det 30 eller hva det er?)

 

Hvordan funker det? Altså, spelldamageboosten. Er det sånn at da, hvis shadow bolt skadet 56 før, skader den 86 nå da? :p

 

Eller har jeg misforstått noe veldig?

 

Altså, er det VERDT for 19twinken min å kjøpe det? :)

afaik så scaler ikke spells på lav level(<20?) skikkelig med +dmg.

Lenke til kommentar

Det som er med de locksa som har 160ish hit rating (oftest 164+) er at de har med seg en pet shaman i raids, så de kan kaste bort litt hit rating til fordel for stats som faktisk gjør at man skader mer. (Hit over 16% (164hit = 13% + 3% (Totem of Wrath) - evt. 151 hit + Totem of Wrath og Draenei aura.) bidrar nada til at du gjør DPS.)

Lenke til kommentar

Skal vi se, da nærmer warlocken min seg 70 og jeg planlegger gear. Jeg har per dags dato:

 

Shadow's Embrace.

Spellstrike infusion.

Scryer's Bloodgem.

Samt +crit-ringen fra Scryer's Exalted.

Kommer også til å skaffe meg Icon of the Silver Crescent så snart jeg får badges nok.

 

Det jeg da lurer på er annet godt gear det er greit å gå til anskaffelse av. Jeg kommer neppe til å raide annet enn Karazhan, kanskje et par-tre runs i Zul'Aman om jeg finner meg gode grupper.

 

Red.: Ja, 0/21/40, shadowbolt.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Har en lvl 49 warlock nå som er affliction. Driver å drain tanker, men voidwalkeren sliter med aggroen. Bør jeg respecce til demo på lvl 50 eller skal jeg fortsette på affliction treet, og ta imp void etter jeg er ferdig i affliction treet?

 

Jeg brukte Succubus fra 30-50 mens jeg drain tanka fordi voidwalkeren mistet aggroen fort.. specca til demo når jeg kom til lvl 50 for å få felguard

Endret av Jama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...