Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke addons jeg trenger til warlock..  :innocent:

+ hvor jeg finner dem; )

hatt ei lang pause... :)

 

lvl 62 / Balnazzar

8717175[/snapback]

 

Horde eller alliance btw? Har en lvl 70 warlock alliance på Balnazzar:)

 

Jeg bruker følgende addons:

 

Dottimer

Nature enemy castbar

Necrosis

Deady boss mod

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvilke addons jeg trenger til warlock..  :innocent:

+ hvor jeg finner dem; )

hatt ei lang pause... :)

 

lvl 62 / Balnazzar

8717175[/snapback]

 

Horde eller alliance btw? Har en lvl 70 warlock alliance på Balnazzar:)

 

Jeg bruker følgende addons:

 

Dottimer

Nature enemy castbar

Necrosis

Deady boss mod

8717801[/snapback]

 

KTM Addon er essensiell spør du meg. Som warlock er det svært viktig å passe på aggro.

Lenke til kommentar
Trenger leveling spec 65-70 pwease :) tipper affliction er det beste, men hva speccer jeg og hvilken fremgangsmåte?

8728498[/snapback]

dot dot dot, drain er fremgangsmåten. Når jeg farmer/grinder så bruker jeg: CoA, UA, Corr., SL, drainer til de er ved 20% og soul drainer.

 

http://www.wowhead.com/?talent=IEMMiRfzqtboZxx0z

 

Sett 3 poeng i imp. Imp etterhvert, og de 2 gjenværende i Demonic Embrace så har du builden min hvertfall. Det kan hende du har lyst på ett poeng i Shadow Embrace, ettersom det booster drain life, men jeg synes ikke det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Da var jeg offisielt ferdig med hele WoW-konseptet!

Kommer til å savne warlocken min.. Absolutt den gøyeste classen jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen lvl 70 Affliction lock pvp filmer?

 

Finner jo mange av de destru filmene med seduce->soul fire nukes, men ser lite av affliction som er det jeg er mest ute etter. Fant for det meste lvl 60, eller filmer som man måtte ha premium membership for på warcraftmovies.com

 

/takk : )

Lenke til kommentar
Da var jeg offisielt ferdig med hele WoW-konseptet!

Kommer til å savne warlocken min.. Absolutt den gøyeste classen jeg har spilt.

8743760[/snapback]

Ja, det litt av en frekkasklasse. Litt av shadowpriest, firemage og bm-hunter i samme klasse, litt etter hva du speccer. Er jo den ultimate dps-hybridklassen (heldigvis ingen healerspells på warlock, så vi ender ikke opp som endgame healere) :D

Lenke til kommentar

hvor dårlig er egentlig destruction og lvle med? hører det ikke er mana effektift men det ser så kjedeli ut når det bare står småe tall hele tiden :dontgetit: liker store crits :) så hvis destruction går og lvle med ville jeg gjerne hatt en destruction build det går ann og lve med eller en affliction/ destro build vill også høre hva jeg burde specce først og sist :)

hva er det som ikke er mana effektift av shadow bolt og immolate? eller er det begge? immolate er kjedeli så en destro build som ikke er for mest dmg med immolate men med shadobolt og searing pain og soul shatter

Endret av nomadeppl
Lenke til kommentar

Er riktig som du har hørt at destro er svært manaineffektivt... Warlock handler ikke i hovedsak bare om store tall, men jevn damage over tid... Anbefaler deg kanskje å rolle en mage hvis du er fan av høye crits.

 

Men om du absolutt vil levle destro så er det her en grei løsning.

 

http://www.wowhead.com/?talent=AVMbZRxczIbzZxx0tr0tmz

 

Her kan du sacce voiden din for noe mindre nedetid, evt succubus/imp for mer dmg, pluss at du får tilbake mana hver gang du drainer soul, og har en bedre life tap... Du kan også flytte over affliction poengene i destro om du vil være helt hardcore destro, men vil ikke anbefale det... Hvertfall ikke før 70^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...