Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukte den en del på core hound packs. Saccet imp, CoE på alle fire mens tankene fikk aggro, så var det inn i midten og fyre løs. 3-4 warlocker som gjorde det samme, de gikk fort ned. :)

 

Og, ja, når det var wipe, så lifetappet vi som noen helter og hellfiret ned den siste biten.

8818035[/snapback]

 

 

Også veldig gøy å bruke SoC på whelps i Onyxia's lair :D

Lenke til kommentar
Ser liksom ikke for meg når warlocks vil fyre av den der.

 

Hva mener du med å gå igjennom låste dører??

8818014[/snapback]

Og i tillegg til det Lycantrophe sa, så kunne man gå gjennom porten som sperra av inne i wsg før og, men har ikke funka når jeg har prøvd.

 

Lenke til kommentar
Gjorde akkurat st-questet, og lurer på hvilken reward jeg skal velge..

 

http://www.wowhead.com/?quest=8422

 

staffen eller roben er det det står mellom...

 

har zum'rah's vexing cane og Antiquated Nobleman's Tunic atm..

8826993[/snapback]

Ta trinketen! Du får bedre både staff og robe i Outlands, men trinketen er like bra hele tiden. En venn av meg brukte den trinketen til å summone voidwalker, så gikk han langt unna til han fikk soul shard mens han spilte et annet spill. Han var vel for lat til å grinde.. :p

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Om man har bagspace til å ha en voidwalker-trinket som kan brukes hver halvtime, så for all del. Med nærmere 50 dager /played på warlocken, er det ikke én gang jeg har vært tom for shards og tenkt at "jøje meg, nå skulle jeg hatt en voidwalker". Da bruker jeg 30 sekunder (fra trinket equip til use er klar) på å knerte en mob.

 

Og, jada, selvfølgelig kan man få bruk for den når man SoC-booster lowbies gjennom instancer. Én voidwalker i halvtimen kommer virkelig til å redde dagen om du kommer uten shards.

Lenke til kommentar
Om man har bagspace til å ha en voidwalker-trinket som kan brukes hver halvtime, så for all del. Med nærmere 50 dager /played på warlocken, er det ikke én gang jeg har vært tom for shards og tenkt at "jøje meg, nå skulle jeg hatt en voidwalker". Da bruker jeg 30 sekunder (fra trinket equip til use er klar) på å knerte en mob.

 

Og, jada, selvfølgelig kan man få bruk for den når man SoC-booster lowbies gjennom instancer. Én voidwalker i halvtimen kommer virkelig til å redde dagen om du kommer uten shards.

8830542[/snapback]

 

Den kan jo være litt morsom å ha i pvp da. Først går du inn med en vanlig vw, saccer den, også instant summoner du en ny vw med fel domination talentet, saccer den, trinket summoner enda en voidwalker, saccer den.

 

Man trenger jo ikke å ha den med seg i backpacken hele tiden. Har man en bank-alt så skal det litt til å få fulle backpacks og full bank. Skulle det en dag skje, så kan man alltids vendore trinketen slik man ville gjort med roben eller staffen for leeeenge siden.

Endret av cashstillrules
Lenke til kommentar

Hvis du/dere hadde sjangsen til å få Nathrezim Mindblade, hvilken OH ville dere valgt da?... Jeg er Affl og det står mellom 2.

 

1:Talisman of Nightbane

Eller

2:Orb of the Soul-Eater?

 

For å være litt mer nøyaktig har jeg 41/4/16 spec, liker å ha mange dots og insta SB, men da liker jeg også å ha litt crit% for å gjøre mer skade fra SB crit debuffen. For øyeblikket har jeg ca 17% crit på SB, men ønsker en del mer.

 

Den første gir jo crit... men den andre har sweet dmg buff. Noe som gir mer overall dmg... Tips anyone på hva som er best? :)

Lenke til kommentar

Jeg har en affliction lock som dinger 70 ganske snart, og det jeg lurte litt på er om det er verdt å gjøre battlegrounds for gear til å bruke i instances, eller bare gi f i det og grinde meg blå på pug instances og satse på å få brukendes gear der?

 

for øyeblikket driver jeg litt med begge deler.

 

Edit: leif

Endret av Leken
Lenke til kommentar

Instances imo. Hvis du har tailoring så har du noen nice recipes der om du har høy nok skill. Etter Revered med Keepers of Time får du en fin 1h, om du ikke får tak i sverdet fra SL i stedet :)

 

Jeg har hvertfall wand, gloves, robe og 1h Sverd fra SL atm :p

Det er også noen fine ting i SV tror jeg. Har da belte og ring der i fra.

Lenke til kommentar

høres bra ut :)

 

en annen ting, noen som har en mod eller modpack å anbefale for locks? er ute etter noe som kan hjelpe meg å holde styr på tidene på DoT'ene.

 

Bruker Cosmos for øyeblikket, men begynner å bli litt sulten på noe annet, spesielt etter at jeg ser diverse wowfilmer ^^

Lenke til kommentar
høres bra ut :)

 

en annen ting, noen som har en mod eller modpack å anbefale for locks? er ute etter noe som kan hjelpe meg å holde styr på tidene på DoT'ene.

 

Bruker Cosmos for øyeblikket, men begynner å bli litt sulten på noe annet, spesielt etter at jeg ser diverse wowfilmer ^^

8841946[/snapback]

 

Jeg bruker DoTimer og Cooldown , ellers er Lylock kjekk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...