Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe ikke akkurat. lurer på hvor mange ganger jeg har levla engineering til 1xx og så ditcha det igjen xD

 

Men er det bare meg, eller er det umulig å få tak i shadowcloth blant andre tailore nå om dagen?

 

Går jo an å kjøpe, men sparer så mye penger på å skaffe mats selv.

Lenke til kommentar
Har dere med tailoring laget Shadoweave settet? Eller kan man forvente å finne bedre ting i vanlige instancer? Jeg synes ikke sett bonusen var så bra... +2% hp av hva du skader i shadow. Sett bonusen på Imbued Netherweave settet (+28 crit) er da vel bedre for PvE?

8625161[/snapback]

shadoweave settet har grisemye +dmg da.

Lenke til kommentar
Har dere med tailoring laget Shadoweave settet? Eller kan man forvente å finne bedre ting i vanlige instancer? Jeg synes ikke sett bonusen var så bra... +2% hp av hva du skader i shadow. Sett bonusen på Imbued Netherweave settet (+28 crit) er da vel bedre for PvE?

8625161[/snapback]

shadoweave settet har grisemye +dmg da.

8625196[/snapback]

Ja, det er et helt rått sett for affliction builden, der man gjør mye shadowdammage jevnt og trutt, og bare trenger liftappe litt nå og da for å ha nærmest "evig" mana :) Setbonusen blir vel nesten som å ha med seg sin egen shadowpriest? Uansett koster tailoring grisemye å levle opp i etter 360..

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Ok, da går jeg vel for det. Men jeg venter til patchen med chest, for den ser bare teit ut nå :p

 

Sitter fremdeles å lurer litt på gems...

 

Alternativene er:

 

+9 Spell Damage

+9 Spell Damage

 

Eller:

 

+4 Spell Crit Rating and +5 Spell Damage

+5 Spell Damage and +6 Stamina

+3 Spell Hit Rating (bonus)

 

Er socket bonusen verdt det?

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg må respecce til en bedre pve buil nå (oh noes).

 

Jeg har 45/5/11 nå, og trives veldig godt med denne.

Må nok skaffe meg Malediction, Imp. CoW, Shadow Embrace, Ruin, samt ditche Imp. CoA, Instant HoT, og mer snacks muligens.

 

Har ikke sett builden ennå, men kommer nok til å linke når jeg får se den :p

 

Er virkelig Ruin bedre enn UA? Har ikke lyst til å gi opp builden min for å være ærlig ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...