Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj da. Min Soulstone timer har slutta å virke på Necrosis, hvordan fikse ? :(

8842761[/snapback]

Den sliter litt med å vises inne i sirkelen, men selve baren med timeren funker enda hos meg.

8842842[/snapback]

Den viser kun over soulstone-steinen i sirkelen hos meg, men må holde over den. Savner den "Your soulstone has expired" :wee:

Lenke til kommentar
hvis jeg har en ting med 7+ shadow dmg hvordan fungerer den da på dot? droppa en ting med shadow dmg og en fyr sa jeg ikke trengte den siden jeg bare brukte CoA og corr men ikke shadow bolt.

8842878[/snapback]

 

Hvis dotten gjør 100 skade, vil den gjøre 107 skade hvis du har tingen equippet. Dots får 100% av +dmg, så det skal du absolutt samle på.

Lenke til kommentar
hvis jeg har en ting med 7+ shadow dmg hvordan fungerer den da på dot? droppa en ting med shadow dmg og en fyr sa jeg ikke trengte den siden jeg bare brukte CoA og corr men ikke shadow bolt.

8842878[/snapback]

 

Hvis dotten gjør 100 skade, vil den gjøre 107 skade hvis du har tingen equippet. Dots får 100% av +dmg, så det skal du absolutt samle på.

8842911[/snapback]

Ble ikke det fiksa på da?

Først ble timeren satt til 15 sekunder, delvis totale dottiden / 15 sekunder ga et tall som var prosenten av +damage som skulle fordeles på dottene? Denne ble senere hevet til 24 sekunder og "alle" klaga og DPS'en gikk ned med rundt 25 %. Eller har jeg drømt?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe "absolutt beste build". Klarer du å holde deg noenlunde skjult, så er affliction prima, da kan du hive på dots og gjemme deg bak et tre. Har du healing eller er den som åpner i world PvP, kan destruction være fint. Vil du ofre skade ut for skade tatt, heavy demo.

 

Det er synd å si det, men etterhvert som melee-klasser blir gearet opp, er nesten SL påkrevd om du har tenkt å leve en stund i PvP.

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men etterhvert som melee-klasser blir gearet opp, er nesten SL påkrevd om du har tenkt å leve en stund i PvP.

8886857[/snapback]

Off ja... Rogues og warriors begynner å slå litt for hardt nå om dagen.

 

 

Men kan noen fortelle meg hvorden Demonology fungerer i raid? Antar at man har impen ute, men er vel fælt lite man kan gjøre (versus affliction)? Coa, corr, shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, redot? Har aldri spilt som demonologist

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men etterhvert som melee-klasser blir gearet opp, er nesten SL påkrevd om du har tenkt å leve en stund i PvP.

8886857[/snapback]

Off ja... Rogues og warriors begynner å slå litt for hardt nå om dagen.

 

 

Men kan noen fortelle meg hvorden Demonology fungerer i raid? Antar at man har impen ute, men er vel fælt lite man kan gjøre (versus affliction)? Coa, corr, shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, redot? Har aldri spilt som demonologist

8886955[/snapback]

 

Du får jo en grei boost til både dmg/crit av å ha en hvilkensomhelst pet ute, så helt horribelt er det ikke. Kommer også litt an på om du har 0/40/21 eller x/41/x, det går jo fint an å bruke f.eks. felhunter med SL. 10% crit fra talenter + Ruin skal bli noen anstendige bolter, og med imp ute får du også -20% threat.

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men etterhvert som melee-klasser blir gearet opp, er nesten SL påkrevd om du har tenkt å leve en stund i PvP.

8886857[/snapback]

Off ja... Rogues og warriors begynner å slå litt for hardt nå om dagen.

 

 

Men kan noen fortelle meg hvorden Demonology fungerer i raid? Antar at man har impen ute, men er vel fælt lite man kan gjøre (versus affliction)? Coa, corr, shadowbolt, shadowbolt, shadowbolt, redot? Har aldri spilt som demonologist

8886955[/snapback]

 

Du får jo en grei boost til både dmg/crit av å ha en hvilkensomhelst pet ute, så helt horribelt er det ikke. Kommer også litt an på om du har 0/40/21 eller x/41/x, det går jo fint an å bruke f.eks. felhunter med SL. 10% crit fra talenter + Ruin skal bli noen anstendige bolter, og med imp ute får du også -20% threat.

8887186[/snapback]

Takk! Tror jeg tar en liten test!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...