Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det beste speccet for pvp og arena? For tiden løper jeg rundt med felguard, det funker jo sann passe bra. Link gjerne til speccet.

 

Takker for alle svar, på forhånd.

9085125[/snapback]

Ville heller hatt Ruin enn Felguard.

 

Så om du skal dypt ned i demo, så kunne kanskje 0/40/21 være en ide?

Får ikke med instant corruption dog, og det er triste greier å ikke ha :p

xx/31/xx ville jeg gått for.

Lenke til kommentar

Kjører på med ruin.. Litt morsommere, og topper damage uansett.. Nesten ingen i guildet klarer og ta igjen meg når jeg ikke slacker.. Men er godt mulig at jeg har 2% mer dps med UA, men er trossalt litt mer morro med store tall innimellom, pluss at jeg har mer burstdamage hvis det trengs..

Lenke til kommentar
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

 

Felhunter > Felguard, i de fleste situasjoner. (Arena)

 

UA > Ruin (endgame) om du ikke har noe rundt 37% crit, har jeg hørt.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

Lenke til kommentar
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

9087272[/snapback]

For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm??

Lenke til kommentar

Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage.

 

chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage.

 

chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks.

9087297[/snapback]

Casting time spiller vel også inn vil jeg tro på akkurat den? Men det skal jeg ikke uttale meg om... Men av hva jeg husker så ligger corruption og UA veldig likt på dot-ticks så da må noe spille inn?
Lenke til kommentar
Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor.

9041652[/snapback]

 

Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. :hmm:

9087269[/snapback]

du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek.

9087272[/snapback]

For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm??

9087289[/snapback]

 

Corruption får 93.5% fra +dmg per i dag. Tror det har noe med at det i utgangspunktet er 2sec casting time.

 

129.5% med 3/3 på Empowered Corruption.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...