Gå til innhold

Hva gjør man når kjæresten stiller seg kritisk?


Anbefalte innlegg

Okey nå vil jeg stenge tråden... dere har jo ikke humor?..... jeg hadde ventet svar som Vanish Potion, og bruk av invisibility, hahahaha og Caste Fear på Dama når hun  nærmer seg, men dere er alt for seriøse.....  :tease:

 

Dama er viktigere enn wow... og jeg får lov til å spille wow... :D jeg får lov til det meste.... :D  :innocent:

5272531[/snapback]

 

Så hvorfor opprette en så teit tråd da ? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer sikkert til å bli flamet nå, men eniweis!

 

WoW er antakeligvis et av de mest meningsløse spillene som finnes. Er det noen slutt på spillet i det hele tatt? Dyrt er det for pokker meg og. Har du kjøpt et spill som er kun over nettet har du og kjøpt rettighetene til spille over nettet GRATIS!!

 

Men On topic igjen. Enn så lenge du er en av de som dropper damen for å spille litt til, er sein pga. spill eller rett og slett ikke er tilstede pga spillet. Bør du revurdere dine hobbyer. Hvis du ikke er det overnevnte så¨bør damen ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Det der med at dama ikke liker at man spiller avhenger sikkert også av hvor gammel du/henne er. Jeg mener, jeg er 32 kona 30. Og hun trenger ikke at jeg sitter å holder henne i hendene og snakker med henne for at hun skal få bekreftelse på at hun er verd noe. Saken er self annerledes om dama er rundt 18. Da har dem noe i hodet som sier dem at nå skal meg og typen sitte å flørte og kosesnakke osv. Smell henne på tjukken så kommer hun fort ut av fjortisstendensene :cool:

 

Vet jeg overdriver litt, men jeg mener faktisk at jenter generelt sett er utrolig kjedelig å være med. Jeg trivdes best blandt kamerater. Men jenter kan jo brukes til noe da... :thumbup:

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å bli flamet nå, men eniweis!

 

WoW er antakeligvis et av de mest meningsløse spillene som finnes. Er det noen slutt på spillet i det hele tatt? Dyrt er det for pokker meg og. Har du kjøpt et spill som er kun over nettet har du og kjøpt rettighetene til spille over nettet GRATIS!!

5273000[/snapback]

 

 

[flame ON]

Jøss... Latterlig trolling... Hold deg til emnet. Eller enda bedre, hold deg langt vekk fra WoW forumet.

[flame OFF]

Lenke til kommentar

å herregud så god latter jeg fikk meg nå. Det tøffel bilde var sinnsykt kult! skikkelig fett bilde!

 

Hvis dama synes du ikke bruker så mye tid på henne, kast <Mind vision> på henne og se gjennom hennes øyne at det plager hun og hun vil ha mer tid til deg ;)

 

Ikke slutt, men finn en balanse, det har jeg og det funker fett. Vil alltid ha mer WoW, alltid mer hun. Det stopper aldri!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...