Gå til innhold

nelf rogue eller gnome rogue


Anbefalte innlegg

Skal vi se på faktaene på hvor GODE de er, så er NE rogue best på grunn av mest agility og Dodge 5% racial passive. Dette teller kanskje ikke så utrolig mye men det er nok.

5287016[/snapback]

 

Så vidt jeg husker er "Natural Swiftness" kun én dodge %, ikke 5. De som sier at dette trekker ned f.eks. mot warriors bør revurdere å spille en rogue. Dvs. du har rett, Edmund :)

 

La meg ta et eksempel:

 

Har du noen gang 1-shottet noen? Ja, da var det garantert en cloth class, for du har ikke sjangs i havet på å få inn en 6-7k ambush crit MED 50-60% damagereduction regnet inn, noe som må til for å ta en warrior i nogenlunde respektabelt gear.

 

"Dodge suger mot warriors når du er rogue for da dodger du, og da får warrioren inn overpower"

 

Dodge ER bra mot warriors, det første du bør bruke mot en warrior er rett og slett evasion. Riktignok får du en overpower på deg, men den får du uansett. Er det ikke da bedre å dodge bort alle Hamstring, Rend osv? 6-800 damage hvert 6. sekund er ikke rare greiene. Er ikke anbefalt å bruke evasion lenger ut i kampen, ikke vits å gimpe seg selv alt for mye, selv om du med middels-bra gear er dømt til å dodge ett av de neste 4 angrep.

 

Konklusjon:

 

- Dwarf er bra pga. Stoneform.

- Gnome er bra pga. Escape Artist

- Night Elves er bra pga. Natures Swiftness

- Humans er ikke bra for Perception, da du ikke vet når en god rogue lusker rundt deg. +5 i swords er grei nok, men ikke noe du merker, i likhet med Natures Swiftness.

 

- Undead er bra pga. Will of the Forsaken

- Orc er bra pga. en utrolig, ufattelig imba 25% stunresist.

- Troll er ikke bra i det hele tatt etter min mening :p eneste er vel en racial som bare funker når en er under 20% health, så ser de slappe ut. De er GODE å danse, er vel eneste + så langt.

 

Hva du velger avhenger om du vil ha passive eller useable racials. Jeg foretrekker passive, og synes orcs ser idiotiske ut, og tok Night Elf, som ser ganske digg ut i SC/NS/BF. På gnomes blir liksom alt så lite, noe som er dumt for en så grei klasse å spille. Human ser litt nøytrale ut. Tar seg best ut i Judgement spør du meg.

 

Dverger er uproporsjonerte, og jeg slettet dwarf hunteren min fordi måten dverger løper på er helt hinsides idiotisk. GG Blizz for at dere gjør meg irritert for ingenting.

 

MEN!

 

Til slutt er det ditt valg! Jeg har mine personlige synspunkter, andre har forskjellige fra mine igjen. Last ned modelviewer og sjekk litt hvordan du ser ut med de forskjellige rasene med forskjellig gear.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dodge ER bra mot warriors, det første du bør bruke mot en warrior er rett og slett evasion. Riktignok får du en overpower på deg, men den får du uansett. Er det ikke da bedre å dodge bort alle Hamstring, Rend osv? 6-800 damage hvert 6. sekund er ikke rare greiene. Er ikke anbefalt å bruke evasion lenger ut i kampen, ikke vits å gimpe seg selv alt for mye, selv om du med middels-bra gear er dømt til å dodge ett av de neste 4 angrep.

 

6-800 dmg hcert 6. sek?

For det første er cooldown 5 sekunder. ikke stor mer en autoattack med et treigt våpen. For det andre har pvp warrior opp mot 80% crit på overpower. De 6-800 blir plutselig 1400. whoops :)

 

Bruker å spamme hamstring for å framprovosere dodge, og snare med piercing howl :cool:

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...