Gå til innhold

nelf rogue eller gnome rogue


Anbefalte innlegg

hva ser best ut i utstyr? jeg har en lvl 16 gnome rogue som jeg er litt keen på å lvle opp? men end game ser gnome rogue fet ut i utstyr? fordi at jeg har litt lyst til å lvle opp en rogue.. syns gnomes er fete monuts, størrelsen osv..

men burde jeg ta en NELF i stedet pga looks?

 

 

200 posts :p

Endret av ThaAntihero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor må du på død og liv velge de lammeste rasene i spillet?

5267123[/snapback]

Gnomes er fete de da.. men NE er litt fjortis begynt å bli, alle fjortiser velger det pågrunn av ringenes herre "ohh, im liek 12 years old and im legolas"

5267172[/snapback]

 

Legolas er jo hunter? :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor må du på død og liv velge de lammeste rasene i spillet?

5267123[/snapback]

NE er litt fjortis begynt å bli, alle fjortiser velger det pågrunn av ringenes herre "ohh, im liek 12 years old and im legolas"

5267172[/snapback]

 

Spør du meg så er det der argumentet så latterlig idiotisk og oppbrukt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hvorfor skal absolutt night elves assosieres med legolas og lord of the rings? Er alle orcs Uruk-Hai wannabees også da? Og troll er: omg cavetroll noob?

 

Trådstarter: Spill den rasen du selv ønsker, og ikke tenk på hva andre mener. Er ikke rart det er fordommer i verden med så mange idiotiske tankeganger ute å går.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Hvorfor må du på død og liv velge de lammeste rasene i spillet?

5267123[/snapback]

Gnomes er fete de da.. men NE er litt fjortis begynt å bli, alle fjortiser velger det pågrunn av ringenes herre "ohh, im liek 12 years old and im legolas"

5267172[/snapback]

 

Legolas er jo hunter? :ermm:

5267183[/snapback]

samme det da =P men NE i seg selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...