Gå til innhold

14 day-trial key til Battleground Europe


Anbefalte innlegg

Nå er det mulig å teste Battleground Europe i 14 dager gratis.

Hvis du har en venn som spiller det (og betaler månedsavgiften) så kan han/hun gi deg en key som gir deg 14-dager freeplay til å teste spillet.

 

Alle som har en aktiv subscribtion i spillet har fått én key til å gi ut til en venn.

 

Spillet er nettopp relansert i Storbritannia, men Skandinavia vil få en egen release i Januar/Februar 2006 gjennom Kemedia.

 

Offisielt skriv her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har noen få keys i tillegg til den som alle subscribere får, og kan gi den ut til noen hengivne fans av andre verdenskrig, teamplay og realisme om det er interesse. Dvs. ikke hvem som helst.

 

Men virker som om det er få interesserte i Norge angående dette spillet. Som er synd. Det er et glimrende spill.

Jeg tror de fleste blir skremt bort av grafikken. Noe som både kan være bra og dårlig da.

Lenke til kommentar

Squads stiller ingen krav til hvor bra Kill-Death-ratioen din er for eksempel. Squads er alltid på utkikk etter nye rekrutter, og da er det bare å spørre om å få være med.

 

Jeg spiller selv i 101st Airborne Division (Band of Brothers anyone?). Vi er selvfølgelig åpne for nye spillere.

 

Obligatorisk side å sjekke ut for hjelp til spillet: http://www.thetrainer.info/

 

Dere burde absolutt ha joystick. Dette er ikke BF2 hvor du styrer fly/tanks med mus og keyboard.

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som noen av vennene mine skal ha key, så jeg får vel gi den til noen av dere gutter.. :)

 

De som spør fint, og ikke lyver, får key hos meg.

Gi en kort grunn til hvorfor akkuratt DU skal få den :)

Spør her eller PM.

 

"Vinneren" får key'en i Fredag den 16.12.2005 utpå dagen, så de kan begynne å spille dag å natt i helga :)

 

Jeg har allerede fått 1 pm, men jeg vil fortsatt gi allle andre folk en liten kjangs også.. :)

Lenke til kommentar

Dersom du ikke er i et squad, anbefaler jeg det MEGET sterkt. Det gjør spillopplevelsen 100% bedre når du er på mission med squaddies (og du får en egen chat-kanal). Jeg anbefaler også å laste ned Teamspeak, slik at du kan snakke (eller bare høre om du foretrekker det) med de andre.

 

Om jeg ikke hadde kommet i et bra squad med bra folk fra starten, så hadde jeg ikke spilt det den dag i dag.

 

Heter Kalzun in-game. Ta kontakt om du vil joine squadet jeg spiller i.

Lenke til kommentar

Det skal på en eller annen måte være mulig å få til å styre ATG/trucks og tanks med keyboard og mus. Men det er knotete å få til.

Sjekk denne sida om du gidder å lese deg frem til det. http://www.4n4rchy.com/spoon/

 

Jeg kjøpte meg en billig joystick til 3-400 kroner, og har ikke angret et sekund.

 

Men husk at det er kun online-spill, så du får egentlig ikke inntrykk av hvordan spillet er offline.

Lenke til kommentar

Skriver litt kort info her jeg, så dere skjønner litt mer. Først må jeg si at du burde ha en joystick, uten det kan du bare spille infanteri.

 

Så, over til saken: Målet er å ta over flest mulig byer. Dette gjør dere ved å angripe byen sammen med andre spillere. For å ta over byen må spillere løpe inn i noen få viktige bygninger og stå der inne i en liten stund mens bygningen blir overført til din side. Husk at dette tar ofte litt tid, fordi man vanligvis omringer og venter utenfor byen man vil ta. Ved å gjøre dette kan dere sitte utenfor byen og plaffe ned alt av motstand. Om dere gjør en god jobb her vil motstanderne til slutt gå tom får våpen inne i byen og dere kan da valse rett inn for å ta over.

 

Samarbeid er viktig. Om du ikke har en squad burde du i det minste følge med på chatten. Alle som velger et oppdrag vil automatisk bli stilt inn på chatten for det aktuelle oppdraget.

 

Dette er ikke et "løp-og-skyt-villt"-spill. Tålmodighet og litt strategisk tankegang belønnes.

 

Forkortelser er det nok av. De vanligste er S, SE, SW, N, NE, NW og så videre. De kjappeste av dere skjønner sikkert at vi snakker om retninger her, South, Southeast osv.. Dette brukes mye i spillet (det er kompass der) PZ er et eksempel på Panzerkampfwagen som er de tyske tanksene. Disse har også etternavn som 3h. (Panzer 3h var en veldig stor plage når jeg spilte som mest). AI vet de fleste sikkert at står for Artificial Intelligence. Dette er datastyrte forsvarsposter som er livsfarlige, men du kan unngå de ganske lett om du tar i bruk terreng og bygninger.

 

AT = Anti tank (kanon)

ATR = Anti Tank Rifle (infanterist)

ET = Enemy tank

Pluss en del flere. De kan dere jo bare spørre om, alle er vennlige i chatten. Ikke noe "LOL NEWB" der i gården.

 

Det er også et rankingsystem. Desto høyere rank, desto flere/bedre våpen og kjøretøy. Husk at du må gjøre og oppdrag for å få rank, og du må returnere til en base kontrollert av din faksjon for å få oppdrag utført på riktig måte. Oppdrag er forresten som regel bare å være et sted og sloss, når du ikke orker mer eller føler at du har gjort det bra så "Despawner" (dette vil si å gå ut av spillverdenen) du et trygt sted for å få oppdrag utført.

 

 

Eranro: Maxmanus og Svart er to slektninger av meg, jeg spilte på Arius med dem som læremestere :p Nå går det bare i WoW for meg og en av dem (Maxmanus), mens den andre (Svart) ikke har tid til å spille så mye for tiden. Vi var med i femte brigade husker jeg. Det var tider.

 

Redigert: Noen bilder (Merk at de er gamle og representerer ikke helt kvaliteten på dagens versjon av spillet)

 

Bilder

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...