Gå til innhold

14 day-trial key til Battleground Europe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt en (altfor)lang PM til erano der jeg legger ut om mine opplevelser hos 22nd mech som newb. Sorry for den erano, du ble visst min private spillpsykolog :roll:

 

Jeg klarer ikke komme fra hvor festlig det hadde vært med et helnorsk squad, som jeg ser dere har vært inne på her. Har en del über-nerdevenner som også nok kunne tenke seg å begynne å spille BE og joine et slikt squad.

 

Teamspeak er en glimrende sak, dessverre lar 22nd mech fullstendig være å bruke det, til tross for at de stresser veldig at alle squad members skal ha det.

 

Dette er mitt kjerneproblem med 22nd, kommunikasjonen er, etter det jeg som newb kan tillate meg å vurdere, nokså ubrukelig.

 

Kanskje kan vi bli en liten gruppe norske som samles på allied side for å spille litt sammen fremover? Med teamspeak og det hele?

 

Kontakt meg gjerne ingame, playername Lombard :)

 

Forvent dog ingen kloke svar, jeg utforsker fortsatt hvordan man best benytter seg av de virituelle føttene, samt hvordan man lader børsa ;)

 

- Private Lombard, etter halvannet døgns spilling i Battleground Europe -

Lenke til kommentar
Kanskje kan vi bli en liten gruppe norske som samles på allied side for å spille litt sammen fremover? Med teamspeak og det hele?

 

5302959[/snapback]

 

God idé! Hva med enten i dag, eller på søndag? Er dere med Stealth og Zythius ?

5304424[/snapback]

 

Høres bra ut! Jeg tenker å prøve meg i kveld fra sju og utover. Har merka meg at det er trenere på trenerserveren i kveld, så vi blir nok en del newbs som skal øve litt på basics da :)

 

Blir på å finne på teamspeak, antar jeg.

 

Erano: Du har 1 gb RAM, og ellers en ganske god maskin, men er den god nok til å unngå FPS-droppene som mange sliter med i WWII? Jeg sliter ganske tungt med det nå, så jeg tenker på å bygge ny maskin - en får bra stash for 4000 kroner om dagen.

Endret av caelestis
Lenke til kommentar
Kanskje kan vi bli en liten gruppe norske som samles på allied side for å spille litt sammen fremover? Med teamspeak og det hele?

 

5302959[/snapback]

 

God idé! Hva med enten i dag, eller på søndag? Er dere med Stealth og Zythius ?

5304424[/snapback]

 

Er med jeg..

Spiller litt sammen og bruker teamspeak?

evt. mekker til en liten squad også..

 

Blir det kjekt, så kansje jeg fortsetter kontoen min alikevel :)

Lenke til kommentar
Kanskje kan vi bli en liten gruppe norske som samles på allied side for å spille litt sammen fremover? Med teamspeak og det hele?

 

5302959[/snapback]

 

God idé! Hva med enten i dag, eller på søndag? Er dere med Stealth og Zythius ?

5304424[/snapback]

 

Høres bra ut! Jeg tenker å prøve meg i kveld fra sju og utover. Har merka meg at det er trenere på trenerserveren i kveld, så vi blir nok en del newbs som skal øve litt på basics da :)

 

5304592[/snapback]

 

Tror det er training NÅ i følge denne linken... http://training.wwiionline.com/scripts/training/index.jsp Eller er det om en time til? Det står både EST (som er GMT-5) og GMT-4. Forvirrende.

 

Blir på å finne på teamspeak, antar jeg.

 

Erano: Du har 1 gb RAM, og ellers en ganske god maskin, men er den god nok til å unngå FPS-droppene som mange sliter med i WWII? Jeg sliter ganske tungt med det nå, så jeg tenker på å bygge ny maskin - en får bra stash for 4000 kroner om dagen.

 

Oj, har visst ikke oppdatert profilen. Har 1.5 gb RAM nå. Det funker bra. Eller, bra er vel en overdrivelse. Men det er spillbart. Det holder for meg. :)

 

noen som fremdeles har en key ledig? skulle gjerne ha testa spillet før jeg eventuelt kjøper det, ser konge ut spesielt for en bf2 fan.

5304616[/snapback]

 

Om du er på utkikk etter et spill som drar seg UT av "shoe-box"-formatet og du ser etter høy realisme, og mer simulator enn arcade - så KAN dette være noe for deg. Spillet har dårlig grafikk om vi sammenligner med BF2 - WWIIOL ofrer grafikken for max 8km synsrekkevidde.

 

Fremdeles interessert?

 

Nevnte jeg at du ikke kan fly med mus og keyboard? Joystick er et must for dette spillet (nesten). :thumbup:

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å gi meg en key også?

Lasta ned spillet for en stund siden, fikk bare prøvd det online, virket rått, selv om grafikken ikke var allverden, hadde tenkt til å få meg en accounten, men glemte det vist bort, men nå har jeg muligheten til å få testet det online gratis først, så hadde blitt veldig glad om noen er villige til å gi meg en key =)

 

 

Edit: Det å fly var værtfall rått, så hadde vært jævlig digg å prøvd å fått flyd online med en haug andre, formasjon flygning eller lignende vis det er mulig ^^

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Tror det er training NÅ i følge denne linken... http://training.wwiionline.com/scripts/training/index.jsp  Eller er det om en time til? Det står både EST (som er GMT-5) og GMT-4. Forvirrende.

 

 

Hm. Vel, ja, trening er det i alle fall nå, ja. Jeg går på trainingserveren nå.

Er på trainings teamspeakserver nå (66.28.224.202:8770) , om dere kommer på er jeg på Training Channel 1.

 

Nitrius: Jeg kjøpte spillet på torsdag, og har såvidt meg bekjent ikke fått noen trial-keys å gi vekk enda. Om jeg finner at jeg har en slik å dele ut skal du få den straks, dog :)

Lenke til kommentar

Tror det er training NÅ i følge denne linken... http://training.wwiionline.com/scripts/training/index.jsp  Eller er det om en time til? Det står både EST (som er GMT-5) og GMT-4. Forvirrende.

 

 

Hm. Vel, ja, trening er det i alle fall nå, ja. Jeg går på trainingserveren nå.

Er på trainings teamspeakserver nå (66.28.224.202:8770) , om dere kommer på er jeg på Training Channel 1.

 

Nitrius: Jeg kjøpte spillet på torsdag, og har såvidt meg bekjent ikke fått noen trial-keys å gi vekk enda. Om jeg finner at jeg har en slik å dele ut skal du få den straks, dog :)

5305079[/snapback]

 

 

Det hadde vært supert =)

Jeg fikk veldig lyst til å få testet spillet online nå værtfall :D

Lenke til kommentar
Jeg har netopp lasta ned og Subscriba dette spillet, men når jeg starter det så kommer jeg bare til en loading screen som holder på i evighteter. Og når Loadingen endelig er ferdig så kommer jeg bare ned på Desktopen igjen. Noen som har hatt dette problemet tidligere som kan hjelpe ? :ermm:

5306027[/snapback]

 

Kult å høre at du har subscribet!

Det problemet du nevner KAN ha noe med firewall å gjøre. Om du har Zonealarm, Norton eller Windows SP2 firewall, kan den blokke tilgangen. Jeg kjører Zonealarm, og første gang jeg kjørte WWIIOL kom den skjermen som spør meg om jeg skal få lov til å slippe WWIIOL ut på internett BAK loading-screen, så jeg så den aldri.

 

Det du kan gjøre om du har firewall, er å gå inn og godkjenne WWII.EXE for å få lov til å komme seg ut på nett.

 

Du kan også sjekke ut dette programmet:

http://ww2.kfs.org/checknet/checknet4.zip

Det sjekker om det er firewall/tilkoblingsfeil. Bare kjør checknet.exe og klikk Start Test.

Dersom alle 7 testene er OK og du får "Connection tests completed OK", så er det noe annet som er galt.

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Takk takk!..

Jeg bruker Norton som branmur. Jeg sjekka branmur settingene i Norton og da stod WW2 på "Tillat alle".

 

Jeg lasta ned å kjørte det programmet og etter testen får jeg følgende meldinger:

 

Test Starting.

Test 1: Auth Pri -OK- 181ms

Test 2: Main Pri -OK- 171ms

Test 3: Main Alt WSAE:: Connection timed out (10060)*** FAILED: Connect failed

Test 4: Main PingPri -OK- 161ms

Test 5: Main PingAlt -OK- 161ms

Test 6: Main Chat -OK- 160ms

Test 7: Event Pri -OK- 160ms

Test 8: Event Alt WSAE:: Connection timed out (10060)*** FAILED: Connect failed

*** Partial failure.

- Check firewall

 

Jeg har også en fysisk branmur og jeg har opplevd på andre spill at jeg må gå innpå den og tilatte visse porter under NAT instillingene der.

Lenke til kommentar

Jeg posta en eldre versjon av checknet først, og så redigerte jeg inn en ny checknet (v4). Testa du den første eller den siste jeg la ut? Beklager for det, men vil du teste den jeg har linket til nå, bare for sikkerhetsskyld?

 

Sjekk denne FAQ'en for å se hvilke TCP-porter du må ha åpne, og sjekk om du har de åpne.

 

Det er mulig at du kanskje kommer inn på trenings-serveren, sjekk det her: http://www.mirror.wwiionline.com/launch/launch_training.html

(MÅ åpnes i Internet Explorer)

 

 

EDIT: Sjekk i Norton Firewall, og åpne port for "Playgate.exe".

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Takker for all hjelp!

Jeg lasta ned versjon 4 av det netchek programmet og nå får jeg bare Connection timeout på 1 av testene. Jeg har deaktivert Norton nå og prøver å koble opp på Trenings serveren, men den loadinga tar utrolig lang tid:P regner med at det har noe med at spillverdnen er såpass stor!

 

Jeg prøvde også å koble opp hovedserveren uten Norton, men da kom det bare opp beskjed i Net browseren om at alle Europeiske servere var nede for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp å koble til, og serveren er oppe. (Dersom du får slik beskjed - som jeg har fått noen ganger - så kan de fungere hvis du prøver rett etterpå mystisk nok. Det har jeg opplevd hvertfall.

 

Når stopper loadingen på treningsserveren? Kommer du inn til slutt? Det står jo på Loade-meteret hva den gjør. Hva står det når det stopper opp hos deg?

 

Det burde ikke ta så mye mer enn 1-2minutt. Tar ca. 30-45 sek hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...