Gå til innhold

14 day-trial key til Battleground Europe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oooh. tror jeg blir gal nå; har lasta ned "full install" 4 ganger nå, og får I/O feil hver gang på forskjellige plasser. Og den "torrentnedlastinga" fungerer overhodet ikke.

5315601[/snapback]

 

Ta å koble til FTP serveren med et ftp program (f.eks. FlashFXP)..

Funker fint for meg hver gang..

5315880[/snapback]

 

 

Jeg tar gjerne en trail key, vil så gjerne få prøvd spillet online før jeg evt. går til å betale i månden for spillet.

Så hvis jeg kunne fått en key og hvis du har, så hadde jeg blitt meget glad =)

Lenke til kommentar
Joda, har klart det nå.. Det er jo driitvanskelig å spille da, spesielt som alliert. På alle oppdragene nærmest står jo de tyske stridsvognene oppå der hvor de allierte spawner.

5318222[/snapback]

 

Nå er vi på et sted i campaignen hvor Axis har tatt nesten hele kartet. http://map.wwiionline.com/channel_front.html

 

BEF har kun to byer igjen på fastlandet as we speak, de holder nok ikke lenge.

Campaignen er sikkert over innen julaften.

 

Det er viktig å se hvor du spawner. Om du spawner inn i et mission i en AB (armybase) i en by hvor Axis har Attack Objective på, og EWS (Early Warning System) er dobbelt-infantry/tank/bomber, så er det en fare for at tyskerne allerede har infiltrert byen og overtatt den, og at de venter bare på å cappe den. Om du alene spawner inn da, er det vanskelig å gjøre særlig mye.

 

Subscribet du eller?

 

Spent på å høre hva dere synes om dette spillet.

Det er slettes ikke for hvem som helst, så om noen av dere som har fått 14-dagers free trial, og testet det i 10 min for så å avinstallere det like etterpå (i ren frustrasjon over hvor dårlig du likte spillet), hva med å la noen andre få prøve?

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Jeg fikk det noe bedre til i dag, som britisk. Satt i en liten tanks og fikk meg 7 kills den ene gangen. Har også satt ned skjermkravene mine litt ned, virker som at det hjelper meg noe.

Jeg kjøpte den "activation key" til 19.99, da fikk jeg 30 dager gratis. Like greit, det er jo bare snakk om 150 bols.

 

Spillet er bra, om enn noe ubalansert med tanke på styrkeforholdene.

 

En ting dog, er at det er vanskelig å spawne med noe annet enn rifleman ser jeg.

Lenke til kommentar
Jeg fikk det noe bedre til i dag, som britisk. Satt i en liten tanks og fikk meg 7 kills den ene gangen. Har også satt ned skjermkravene mine litt ned, virker som at det hjelper meg noe.

Jeg kjøpte den "activation key" til 19.99, da fikk jeg 30 dager gratis. Like greit, det er jo bare snakk om 150 bols.

 

Spillet er bra, om enn noe ubalansert med tanke på styrkeforholdene.

 

En ting dog, er at det er vanskelig å spawne med noe annet enn rifleman ser jeg.

5318850[/snapback]

 

Du må få rank før du kan spawne alt. Her har du oversikt over hva du får tilgang på

når du stiger i gradene: http://www.battlegroundtools.com/documents...s_equipment.php

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Ja, er ikke noe særlig å spille før man kan kjøre de beste tanksene og bruke SMG. Noen stor pilot har jeg aldri vært, men jeg likte å kjøre båt.

 

 

Forresten, hvordan står det til med spillet? Sist jeg spilte var PZ IV og PZ IIIh de beste tanksene i spillet. Har tyskerene fått seg Tiger nå eller?

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Hei, får dere beskjed om at "All servers are down" når dere går inn på Playgate? Kjiipt med 14-dagers trial når serverene er nede  ;)

5336375[/snapback]

 

http://discussions.playnet.com/showthread.php?t=78774

:)

 

Servers are up!

 

De pleier sjelden å være nede heldigvis.

 

Bra du fikk tak i en trial Phoenix. Ha det moro og fortell gjerne om hva du synes om spillet.

 

Forresten, hvordan står det til med spillet? Sist jeg spilte var PZ IV og PZ IIIh de beste tanksene i spillet. Har tyskerene fått seg Tiger nå eller?

 

Tiger er ingame. Men hvem spiller vel Axis? ;)

 

Det kom nettopp en ny patch like før jul nå, og introduserte snipers og heftige strategiske nyheter. Pluss mye mer.

Endret av eranro
Lenke til kommentar
Serverene har aldri vært nede som jeg vet om, så må være hos dere problemet ligger..

5354505[/snapback]

 

Mystifistisk :dontgetit:

:hmm: Noen som vet hva problemet kan være? Når jeg logger meg inn på Playgate™ så blir jeg redirected til en WWII online side hvor jeg får beskjed om at "all servers are down" :hrm:

Lenke til kommentar
Får vel hoppe i køen jeg å da.. (som hadde Post nummer 4 i tråden :p

 

Tengte jeg skulle laste ned klienten, for å teste ofline..

Hva trenger jeg?

 

Jeg skjønner at jeg må ha Battleground Europe™ Full Install (PC), men

MÅ jeg ha PlayGATE™ Full Install (PC)?

5355618[/snapback]

 

Du kan stille deg foran meg du :). Jeg har ikke akkurat dårlig tid, og dessuten hadde du Post nummer fire i tråden.

Lenke til kommentar
Får vel hoppe i køen jeg å da.. (som hadde Post nummer 4 i tråden :p

 

Tengte jeg skulle laste ned klienten, for å teste ofline..

Hva trenger jeg?

 

Jeg skjønner at jeg må ha Battleground Europe™ Full Install (PC), men

MÅ jeg ha PlayGATE™ Full Install (PC)?

5355618[/snapback]

 

Playgate er inkludert i BE Full install-pakka. Så det er bare den du trenger.

 

Til dere som spør om trial:

Dere vet at dere bare må ut med UNDER 140 schpænn for å få en activasion-key og 30 dager inkludert spilletid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...