Gå til innhold

14 day-trial key til Battleground Europe


Anbefalte innlegg

Prøvde nettopp å koble til, og serveren er oppe. (Dersom du får slik beskjed - som jeg har fått noen ganger - så kan de fungere hvis du prøver rett etterpå mystisk nok. Det har jeg opplevd hvertfall.

 

Når stopper loadingen på treningsserveren? Kommer du inn til slutt? Det står jo på Loade-meteret hva den gjør. Hva står det når det stopper opp hos deg?

 

Det burde ikke ta så mye mer enn 1-2minutt. Tar ca. 30-45 sek hos meg.

5306270[/snapback]

 

Den Går utrolig tregt på "Initializing Objects". Men den stopper aldri helt opp før loading baren er helt ferdig. Den står på 100 % ennå og det er sikkert 7 - 8 minutter sida jeg starta loadinga. Skal la den stå der ett 10 minutt til ialefall og se om jeg får noen respons.

 

den crasha netopp til desktop nå etter å ha stått på 100 % og loada ei god stund. Kom ingen feilmelding eller lignende. :hmm:

Endret av Frostas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du testa å loade spillet i Offline-modus?

Om det ikke funker, og du ikke har oppdatert skjermkort-driverne, gjør det.

Sjekk også tingene som blir nevnt HER.

 

Om du klarer å få spillet inn i Offline (klarer du å spawne inn i verdenen også?), så sjekk disse tingene som blir nevnt http://www.gnasche.com/ww2ol/support/crash...unch_online.htm]HER.[/url]

Det kan være noe med TCP-port 27015<->27021 siden du får feil i checknet.exe.

 

Du er ikke den eneste som har hatt disse problemene de siste dagene, så du er ikke alene. Men ganske kjipt for deg siden du nettopp subscribet.

Lenke til kommentar

Nå kommer moroa. Er dere virkelig interessert i andre verdenskrig?

Førstemann til å svare rett på disse spørsmålene får min siste trial-key.

 

Spørsmål 1:

Hva heter dette flyet?

air7pq.th.jpg

 

Spørsmål 2:

Dette ikkemagnetiske belegget (de Allierte trodde det var antimagnetisk - noe det ikke var), ble tilføyd på en rekke tyske stridsvogner, inkludert den kjente Tiger-tanksen - fordi tyskerne var redde for at de Allierte skulle bruke magnetiske sprengstoffladninger.

 

De sluttet å tilføye belegget på stridsvogner etter et rykte som sa at panseret kunne ta fyr om tanksen ble truffet. Ryktet var usant, men produksjonen ble aldri gjenopptatt.

 

Gi meg navnet på materialet/belegget.

 

Spørsmål 3:

Hva het den tyske operasjonen som tok sikte på å okkupere Danmark og Norge i løpet av noe dager?

 

Spørsmål 4:

Hva heter denne tanksen?

tank1te.th.jpg

 

Første som poster riktig svar på alle spørsmålene, får min siste trial-key.

Lenke til kommentar
Når jeg trykker på "Creat User" etter jeg har skrevet inn navn, adresse etc, så kommer denne feilmeldinga.

5308492[/snapback]

 

Om du har tegn eller bokstaver i adresse eller navn som: øæå eller `'´ får du ofte den feilen. Om du heter Høgstadmoflættan til etternavn, prøv å skriv Hoegstadmoflaettan.

 

EDIT: Det virker faktisk som at serveren deres har litt problemer for øyeblikket. Det problemet jeg nevner over skulle uansett være fikset, så. Bare prøv til du får det til.

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Jeg ble imponert over at folk faktisk likte dette spillet, mulig det har blitt en del bedre siden jeg spilte det sist i sommer. (Men ok, dere er nok ikke standard fjortiss som klager over grafikken og knapt kan engelsk. :p )

 

Skulle gjerne vært med på litt spilling eranro, men jeg spiller et annent MMO for tiden og har fint lite med penger. Mikrofon har jeg heller ikke lengre etter at den gamle knakk.

 

Forresten, hvis det er noe dere ikke skjønner med spillet så må dere gjerne spørre her.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Oooh. tror jeg blir gal nå; har lasta ned "full install" 4 ganger nå, og får I/O feil hver gang på forskjellige plasser. Og den "torrentnedlastinga" fungerer overhodet ikke.

5315601[/snapback]

 

Husker da jeg skulle laste det ned første gang. Sleit med det samme som deg. Men fikk det ned til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...