Gå til innhold

Har Hunterweapon blitt til Druidweapon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank14 warriors velger ALDRI mace. Sword ftw! Tho, noen velger Axe og 5% extra crit.

Grunnen til at warriors velger TUF er at den har høy top-dmg og "enkel" og få, våpenent i seg selv er ikke dårlig (2% crit og bra damage, dårligere etter instant-attack balance riktignok), men Axe/polearm og sword-spec er bedre for warrs.

Lenke til kommentar
Sveriges pvp-mester? HVa faen?

5262107[/snapback]

 

 

Ikke akkurat sveries pvpmester, men en som er nr 1 i pvp rang på en av serverene (han er svensk.)

Leste det i et svensk wow blad.

han er den på x server som har drept flest folk i pvp , og han er kriger og han bruker mace.

Når sjefen av alle sjefer velger å bruke det kan man ikke si det er et dårlig valg.

Endret av War
Lenke til kommentar
Sveriges pvp-mester? HVa faen?

5262107[/snapback]

 

 

Ikke akkurat sveries pvpmester, men en som er nr 1 i pvp rang på en av serverene (han er svensk.)

Leste det i et svensk wow blad.

han er den på x server som har drept flest folk i pvp , og han er kriger og han bruker mace.

Når sjefen av alle sjefer velger å bruke det kan man ikke si det er et dårlig valg.

5262581[/snapback]

 

 

Tja, sjefen og sjefen... Hvis det er sjef i å spille mest BG, så er det vel riktig det du sier :)

Lenke til kommentar

Herregud da folkens. Så fordi askhandi er bedre en sulfuras, så er det greit for druider å ninjaloote 3.8 speed mace fra warriors? Tydelig at det ikke er mange som har spilt en arms warrior til 60 her.. Bra våpen er en skjeldenhet, mesteparten av det som dropper er dritt, og du må gjerne ut med store summer for BoE våpen med riktig hastiget.

Lenke til kommentar

nå er jeg faen meg lei av disse jævla druidsene som tror de kan rolle på alt. Som rogue opplever jeg ofte at druids (som healer, men har feral talents) roller på BoP blåe items med agi og stam og vinner! Disser itemsene er åpenbart lagd for rogues fordi det er det eneste vi kan rolle på. Har også opplevd at druids har ninjalooted en blå dagger som ikke er caster dagger. Nå begynner jeg bli lei av alt dette. Daggers som ikke har noe bra for casters går åpenbart og selfølgelig til rogues hvis de trenger det. Rogues trenger bedre damage på våpen 100 % av alle kamper, druids derimot, har aldri sett en druid som har pwna noen classes i rein nærkamp uten å bruke mana med bare det jævla våpnet sitt. Hvis druid roller skal jeg helst aldri se han bruke mana noen gang, han roller fordi han trenger det like mye som meg(d.v.s ALLTID)

Lenke til kommentar
nå er jeg faen meg lei av disse jævla druidsene som tror de kan rolle på alt.

 

En druid kan bare bruke Staves, Maces (with training), Daggers (with training), Unarmed Weapons (with training)

 

En Rouge Daggers, Thrown, Swords (with training), Bows (with training), Crossbows (with training), Maces (with training), Fist Weapons (with training), Guns (with training)

 

Skjønner godt at druiden vil rolle på det lille han kan bruke.

En druid er alsidig, kan være mange former og gjøre mange forskjellige ting.

Må også da ha forskjellige våpen.

 

Har selv vært i grupper hvor tanken har så høy speed på våpenet at jeg som druid måtte knivstikke han med s,x sek i speed så han ikke fikk kastet spells.

Endret av War
Lenke til kommentar

hvorfor klager alle på druids? det er vanligvis hunters som whainer om at alle items er "hunter-itemz plixx plixx"...

 

uansett.. Som druid hadde jeg rolla/bidda på et våpen jeg kunne bruke så lenge statsen på våpenet var bedre enn mitt eget..

nå er jeg faen meg lei av disse jævla druidsene som tror de kan rolle på alt.

lvl en druid til 60, så tror jeg du slutter å disse druids ;)

Lenke til kommentar

Tja... feraldruids kan jo godt bruke en god dagger main-hand uten casterstats... Men rogues får i hvert fall ha off-handene sine i fred, siden druids ikke kan dualwielde noen våpen. Selv har jeg enten resto eller balance spec (varierer litt, er resto nå heh) så akkurat sånne items bryr meg ikke. En feraldruid gjør bra med dmg og trenger ikke gå ut i casterform hele tiden, selv om det er praktisk å kunne heale også ;)

Lenke til kommentar
Herregud da folkens. Så fordi askhandi er bedre en sulfuras, så er det greit for druider å ninjaloote 3.8 speed mace fra warriors? Tydelig at det ikke er mange som har spilt en arms warrior til 60 her.. Bra våpen er en skjeldenhet, mesteparten av det som dropper er dritt, og du må gjerne ut med store summer for BoE våpen med riktig hastiget.

5263096[/snapback]

 

 

Folk må da gå for det utstyret de føler for selv. Hvis man føler det er en upgrade så skal det rolles etter n/g. Dersom du mener det er enkelte items du bør ha førsteprioritet på kan det avklares på forhånd, men hvis jeg, som druid, ikke får sjansen til å rolle på mye feral-loot i en instance kan du værsegod å få heale sjæl. Det samma går til roguen som posta lenger ned. Dog gear med +agi er ikke en feral druid sin førstepri. Det er +str.

Lenke til kommentar

aksepterer IKKE at druider kan rolle på dagger, de KAN, men de "bør" ikke. Da skal roguen min rolle på intelect items kun for å trene opp weapon skill. Samma sak. Uansett kommer hovedskaden til rogues (de fleste, end game blablabla) fra daggers og backstab. Blizz burde hatt at div. klasser kunne rolle først på noen items :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...