Gå til innhold

Har Hunterweapon blitt til Druidweapon?


Anbefalte innlegg

Herregud da folkens. Så fordi askhandi er bedre en sulfuras, så er det greit for druider å ninjaloote 3.8 speed mace fra warriors? Tydelig at det ikke er mange som har spilt en arms warrior til 60 her.. Bra våpen er en skjeldenhet, mesteparten av det som dropper er dritt, og du må gjerne ut med store summer for BoE våpen med riktig hastiget.

5263096[/snapback]

 

 

Folk må da gå for det utstyret de føler for selv. Hvis man føler det er en upgrade så skal det rolles etter n/g. Dersom du mener det er enkelte items du bør ha førsteprioritet på kan det avklares på forhånd, men hvis jeg, som druid, ikke får sjansen til å rolle på mye feral-loot i en instance kan du værsegod å få heale sjæl. Det samma går til roguen som posta lenger ned. Dog gear med +agi er ikke en feral druid sin førstepri. Det er +str.

5265054[/snapback]

 

Jaja, du får tanke med bjørnen din og da.. Tror ikke det er mange warriors som gidder bli med i en gruppe der healeren knabber looten deres hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting folk må forstå er at et hvilket som helst våpen, uavhengig av type, er bra for en druid så lenge det gir stats som passer druiden. Intellect/spirit/Staminia er vel det viktigste for en restoration eller balance druid, mens strengt/agility/staminia er best for feral. Pluss på healing og critchance er også nyttig.

 

Jeg vil selvfølgelig ikke ta et våpen fra en warrior som virkelig trenger det bare fordi jeg kan bruke det til feral. Mistenker mange gjør dette. Tar alt de kommer over fordi at de teoretisk sett kan ha litt bruk for det. Har faktisk sett en kar med Mograine's might i som dropper i SM cath. Han brukte den og når vi var på slutten ved bossen tok han på seg en dårlig 1H mace og skrek need når Mograine la fra seg 2H macen sin >_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...