Gå til innhold

Spill som gir dere julesteminig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen spill dere bare må gjennom i julen?

Selv får jeg julesteming av MaxPaine en likså godt som av toeren :thumbup:

Denne jula kommer jeg sikkert til å kose meg xtra med xbox360 :cool:

Dere?

OT: Nei, jeg er ikke en freek som sitter og spiller bort hele jula :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Donkey Kong :love:

Første spillet jeg fikk på min første konsoll og jeg fikk det julkvelden så det sier seg selv at jeg får julefølelse av det ;)

Edit: HL2 også...

Endret av P-in-P
Skrevet

Need For Speed 2 SE. husker jeg kjøpte det rundt juletider for maange år siden :love:

Men det beste er vel såklart spillet som var lagret på Sega konsollen. husker ikke navnet på verken spillet eller konsollen :p

Husker jeg fikk konsollen til jul og spillte spillet hele jula :love:

Var tider det :D

Skrevet
LotR: Battle For Middle-Earth av alle spill. Fikk dette i julegave forrige jul, så da, hver gang jeg spiller det, kommer jeg i en god julestemning. :)

5240025[/snapback]

Du spiller da det ikke? :p

Skrevet
Legend of Zelda, Ocarina of time  :love:

Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene :)

5240811[/snapback]

Må bare slenge meg på der :love::cry:

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Spill... Hmm, det må være Operation Flashpoint...

Fikk PCen til jul i fjor, så den minner meg også om jula!

Skrevet (endret)

CSS i bærbar data i stua er digg, husk å laste ned juleklær til folk ;) i CSS altså

Endret av fox88
Skrevet

Max Payne gir meg skikkelig julestemning. Aner egentlig ikke hvorfor, men mener å huske jeg fikk det til jul, ergo jeg forbinder den med julen. Tror jaggu jeg skal installerre det og runde det en 6. gang. :)

Skrevet

Det er vel ikke noe spill som gir meg ordentlig julestemning. Men det spillet som gir meg mest julestemning er Hitman Codename 47. Jeg fikk det til jul for mange år siden, da det nettopp kom ut. Og jeg spilte det masse fram til skolen begynte igjen hehe. Gode tider det.

Skrevet
Legend of Zelda, Ocarina of time  :love:

Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene :)

5240811[/snapback]

Må bare slenge meg på der :love::cry:

5240880[/snapback]

Må nok slenge meg på den jeg også. For mange herrens år siden når jeg fikk spillet til julaften var jeg fortatt en liten poik, men gjett om jeg ble begeistret idet jeg så introen til spillet, og hørte den vakre introsangen. For meg blir det en av minnene fra julen da jeg var ti eller ni år (er ikke så lett å huske). Jeg tror nesten jeg må dra opp gamecube versjonen og spille spillet videre jeg. er jo så uhyrlig bra historie og spill at jeg nesten begynner å gråte. :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...