Gå til innhold

Hva skjer egentlig etter døden?


Anbefalte innlegg

Er jo folk så meine de har levd før å kjenne seg igjen på stader dei egentlig aldri har vore på i nåverende liv. Ka med gjenferd? Da finst jo! Ikkje at eg trur gjenferd e folk me kvitt laken, men ei ånd! Da må jo finst.. Ka med DEJAWOU elle ka da hette.. Litt sånn creepy :dribble:  Me blir sikkert fødd om igjen. Ikkje tenk så masse på om du kjeme i helvete eller ikkje før du fust e der!

5518156[/snapback]

 

Hum.. da så..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hva når du føler at du har opplevd en situasjon minst tre ganger før :p

 

Sikker på at det ikke er mer en "glitch" i hukommelsen som får deg til å tro at veldig like opplevelser (uansett hvor kjedelige - jeg har fått delja-vu følelse minst to ganger hvor jeg satt rundt et bor og pratet (prosjekt...) i biologi/naturfagsrommet på vgs) er helt like og dermed slipper et lite "kick"?

Lenke til kommentar

Etter døden blir du servert kald suppe, om mulig er personen som serverer den en bibliotekar du har sett akkurat to ganger før i livet ditt.

Suppen smaker av kaldt metall og er tilsatt styggsaft.

Ditt liv blir avspilt for deg, helst på en gul vegg hvor tapeten er muggen. Livsfremviseren er en gammel skoeske uten innhold.

Etter dette blir man ikledd en brun smultring og ført ut i en liten hage.

Hagen kalles "Leske", og befinner seg mellom 4 og 7.

Der må du bo ca halvparten av evigheten, før du blir overført til neste del.

Den neste delen overlapper den foregående med en svak venstrevridd peletong, og kan på ingen måte sammelignes med en fortreffelighet.

Lenke til kommentar
Etter døden blir du servert kald suppe, om mulig er personen som serverer den en bibliotekar du har sett akkurat to ganger før i livet ditt.

Suppen smaker av kaldt metall og er tilsatt styggsaft.

Ditt liv blir avspilt for deg, helst på en gul vegg hvor tapeten er muggen. Livsfremviseren er en gammel skoeske uten innhold.

Etter dette blir man ikledd en brun smultring og ført ut i en liten hage.

Hagen kalles "Leske", og befinner seg mellom 4 og 7.

Der må du bo ca halvparten av evigheten, før du blir overført til neste del.

Den neste delen overlapper den foregående med en svak venstrevridd peletong, og kan på ingen måte sammelignes med en fortreffelighet.

5768564[/snapback]

 

 

WOW :p:thumbdown:

Lenke til kommentar

Hva med når du blir født? Er det noen i det hele tatt som husker hva som skjedde før og under fødselen? Ikke en gang de første årene. Kansje sjelen ikke er kommet før etter fødselen?

 

5291859[/snapback]

Eneste d.. når en blir født, så kommer vel de fleste fra en mor som husker fødselen? :hmm:

Lenke til kommentar

hehe når dere snakker om det, husker jeg og en kamerat noenganger før pleide å snakke om før vi var født og sånn. er litt merkelig å tenke på.. jeg har hvertfall hatt noen voldsomme dejavu følelser noenganger, ganske spesielt. en gang vi var på ferie så fikk jeg en skikkelig dejavu følelse, da virket det skikkelig kjent og jeg tenkte her har jeg vært før, men det viste seg at vi aldri hadde vært der før. on-t er ganske merkelig å tenke på hva som skjer etter døden hvertfall.. lurer på hva som faktisk skjer når man dør jeg, blir det bare som å sovne, alt blir svart og så ingenting?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Dette er et like uvitende spørsmål som: hva er meningen med livet.

 

for det første, det er umulig og fortelle fordi de døde ikke kan informere.

for det andre, så synest jeg at teorien om lyset i tunnelen er rimelig patetisk.

For de som har død og blitt gjenopplivet sier at det er som en drøm du ikke husker,

altså, helt svart. Mens de som ikke har død kommer med teorien lyset i tunnelen.

 

Men når vi kommer tilbake til ånder and that shit, så creeper det meg litt. Er det bare ren fantasi, er det bare innbilning. De er det bare de som har sett eller opplevd som kan svare på. DU får velge om du vil tro på det eller overse det. your choise =)

 

xitto

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Er noen her som husker hva som skjedde de tusen årene før de ble fødd. tror nok ikke det nei. altså det skjer ingenting.

5789514[/snapback]

 

De tusen åra før du ble født har du aldri levd, og derfor ikke erfart noe, -du har ikke fått noen sjel enda.

 

Det er forsket på at akkurat når du dør mister du en liten del av massen din (tror det var 50 gram eller noe) som ikke kan forklares på noe annet vis. Kanskje dette er sjelen som flykter den døende kroppen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...