Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Databutikken

Point of View GeForce 7800GT 256Mb DDR3 TV-out DUAL DVI VIVO SLI-ready RETAIL PCI Express til kr 2601,- oppdatert med ny pris

http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=POVPCX78GT

 

 

Noen som vet om dette er ett godt tilbud eller tilbud i det heletatt, fant ikke andre som selger produktet?

5236095[/snapback]

 

Mener at Netshop hadde samme kortet på ukens tilbud til 2695,- for en ukes tid siden, så ja - det er et bra tilbud - sjekk prisguiden for sikkerhets skyld, men tror ikke du får noe billigere 7800 GT-kort. :)

Lenke til kommentar

Får få denne i "mine innlegg"

 

Hvis den snille datanissen skal gi noen fine tilbud får det være et godt tilbud på AMD 4000+.

 

Lover godt med gode tilbud alerede fra første dag, men jeg driter ikke penger så får nok prøve å holde tilbake sågodt jeg kan :)

Lenke til kommentar
Er det berre meg eller funker ikkje denne rss-feeden? :/

5237079[/snapback]

 

Hva er det som er galt - funker fint med RSS-readern "FeedDemon". Er min første RSS-feed så godt mulig det er noe som ikke er som det skal. Bruker "FeedForAll"-tool for å lage RSS-en og for å oppdatere den da.

5237132[/snapback]

Den funket ikkjed med Wizz RSS 2.0.2 addon i firefox. Anyway, den loaded fint i Mozilla Thunderbird. Den hadde visst RSS-støtte. Første gang eg benytter RSS :p

Lenke til kommentar

Kommer til å oppdatere tråden (bare skifte emnetittel) med nye tilbud for hver dag, og så kommer jeg til å fjerne de gamle tilbudene. RSS-feeden kommer til å oppdateres fortløpende uten at jeg sletter noe, dvs at den vil inneholde "historien" på alle tilbudene som har vært :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Jeg fikk veldig lyst på den 27" LCD-TV'en hos Netshop... (vurdere sterkt) :hmm:

5237205[/snapback]

Satser på at det kommer en 32" med 1366x768 oppløsning. 1280x720 er vel ikke "true" HD?

5237227[/snapback]

1366x768 er heller ikke ekte HD. HD er 1920x1080 og da må man fort opp i 30.000 kr. Så det holder greit for meg med litt lavere oppløsning. Men etter å ha tenkt meg litt om så venter jeg med kjøpet. Den nåværende TV'en er ikke helt gåen ennå, prisene er hele tiden på vei ned, og det er bare 600kr (10%) å spare i forhold til vanlig pris.

Lenke til kommentar

Trodde det var 2 HD-oppløsninger, 768i og 1080i. Er ikke så oppdatert :) Men vil uansett, bildet blir vel minst like skarpt på en 27" med 720i som på en 32" med 768i. Regner vel også med at det nok tar et års tid før vi får se 1080i TV-er til en akseptabel pris.

 

Og i forhold til en "vanlig" TV (720x576) så er det jo uansett en betydelig forbedring :)

 

Men tror nok at det kommer flere TV'er etterhvert i kalenderen, så jeg holder meg kald. Vil ha 32" - tar seg best ut i stua ;)

 

 

Forresten, Broadpark's julekalender er ganske stilig - hvis man svarer riktig (på det enkle spørsmålet:P) får man se en film gratis på nettet, jeg får se Fahrenheit 9/11 i dag, som er dagens film... om jeg gidder :) Må vel ha NGT da for å kunne delta regner jeg med, i allefall et Broadpark login.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...