Gå til innhold

hw-rekke @ The Gathering 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg og 2 kammerater fått billetter.

Så vi tenkte kansje vi skulle sitte her på HW rekka igjen, men lurer på noe, kan jeg sende mail til trådstarter om alle 3? eller må hver og en av oss gjøre dette?

5340282[/snapback]

 

 

Quoter meg selv, håper på å kunne få et svar på dette =)

Lenke til kommentar
Da har jeg og 2 kammerater fått billetter.

Så vi tenkte kansje vi skulle sitte her på HW rekka igjen, men lurer på noe, kan jeg sende mail til trådstarter om alle 3? eller må hver og en av oss gjøre dette?

5340282[/snapback]

 

 

Quoter meg selv, håper på å kunne få et svar på dette =)

5368990[/snapback]

 

Jeg sendte en mail om alle vi tre som skal, og det gikk fint. Så regner med at du også kan gjøre det :)

Lenke til kommentar
Regner ikke med at det ble noe mer interresse for t-skjorter fra vår side..

 

Så da legger jeg dette på is da det egentlig begynner å bli knapp tid igjen til å starte en sånn prosess med trykking..

 

Ta kontakt i løpet av morradagen om det fortsatt er av interesse.

5376343[/snapback]

Skulle dere ønske å få på plass noe slikt er det ingenting som hindrer dere i det, da det ikke er noen andre som susler med det. ;)

 

Skal forøvrig ta en ny runde og oppdatere med innkommet e-post, svar gis når jeg har notert meg ønskene.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Hei..

 

jeg har et spørsmål, jeg er nummer 2063 til å få kjøpt billett, og det er igjen 1588.

burde jeg melde meg på hw rekka før jeg får billett, har aldri vært på TG før.. så,

lurer litt.

 

heh!

5354750[/snapback]

 

siterer en venn her,

nå er det 1113 billetter igjen, og han er nummer 1353 i køen, så det er stor sannsynelighet for at han får billett, bør han sende mail til Ueland, eller vente til han har billett?

Lenke til kommentar
Hei..

 

jeg har et spørsmål, jeg er nummer 2063 til å få kjøpt billett, og det er igjen 1588.

burde jeg melde meg på hw rekka før jeg får billett, har aldri vært på TG før.. så,

lurer litt.

 

heh!

5354750[/snapback]

 

siterer en venn her,

nå er det 1113 billetter igjen, og han er nummer 1353 i køen, så det er stor sannsynelighet for at han får billett, bør han sende mail til Ueland, eller vente til han har billett?

5377034[/snapback]

 

tror det går bra... i fjor ble det jo biletter til overs, hvis jeg husker riktig.. var nummer 1400 elns når det var 700 billeter igjen, og jeg fikk...

Lenke til kommentar
Skulle dere ønske å få på plass noe slikt er det ingenting som hindrer dere i det, da det ikke er noen andre som susler med det. ;)

 

Skal forøvrig ta en ny runde og oppdatere med innkommet e-post, svar gis når jeg har notert meg ønskene.

 

Joda, men det må jo være ett visst opplegg rundt dette, ser f.eks ingen logokonkurranse enda?

Lenke til kommentar
..Jeg og ThaMezzy sendte mail for ca 3 uker siden, vi er på gbit listen. Men vi er fortsatt ikke på hw-rekka'listen....

5401306[/snapback]

Treige byfolk veit du :p

 

Nei da.. Etter hva jeg veit så har de en del å gjøre utenom, så er bare å smøre seg med tolmodighet. Skal nok komme på lista ser du :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...