Gå til innhold

hw-rekke @ The Gathering 2006


Anbefalte innlegg

Nå har jeg seata det jeg kan foreløpig..

 

Er et par tre stykker som ikke har sendt mail, men har satt meg som seater.. de får bare sende mail SNAREST

 

 

Også en del som ikke har satt meg som seater enda, de må sette meg som seater SNAREST

5547660[/snapback]

 

Har ikke fulgt med helt, men hva skulle man sende deg mail om? Har satt deg som seater men ikke noe mail.

5549183[/snapback]

 

 

Les første post.

5549237[/snapback]

 

Hei.. har samme prob med den mailen jeg å! Hva skal det stå i mailen?? og du referer til første post?? står ikke noe i den hva vi skal maile om utenom at vi ønsker å delta på hw rekka! men har allerede fått plass der! men skal han ha en mail om at vi ha rsat han som seater også?? :hmm:

5549273[/snapback]

 

I første post, står det:

Jeg vil være med!

Ønsker du å sitte på HW-rekka skal du sende en mail til [email protected]

I den mailen skal følgende informasjon være med:

- Fullt navn

- Nick på forumet Eventuelt bare TG nick

- e-mail adresse

- Eventuelle ønsker med hvem du vil sitte sammen med. (eventuelt grupper)

 

Brukere som ikke sender oss en mail blir _ikke_ satt opp i oversiktskartet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ser jeg at jeg har fått plass, Seat 62 Row 37. Noen som sitter på de nærmeste plassene ved meg?

5557394[/snapback]

 

2 til venstre: anders struksnæs

Til venstre: Thomas Harkestad Johannessen

Til høyre: Stephan Engblom

2 til høyre: Joakim Søgård

Foran: Daniel Stokke Pettersen

Bak: Odd martin lange karlsen

 

;)

 

 

Men husk! Plassene kommer ikke nødvendigvis til å være slik

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Men husk! Plassene kommer ikke nødvendigvis til å være slik

hvorfor ikke?

5560982[/snapback]

 

Fordi Danielsn som plasserer og organiserer har satt alle der vi skal sitte, så vi er sikret de plassene. Altså, så ingen andre tar plassene. Men han drar inn til Oslo for å møte kennethdammyr, og da skal de planlegge litt bedre hvor hver person skal sitte.

 

:)

Lenke til kommentar
Ser jeg ikke er blitt stryket fra listen enda. har sendt mail for LENGE sia, men fortsatt har du ikke strøket meg=) Tenkte bare fordi det kan sikkert bli litt kluss;p

5566646[/snapback]

Ueland er en travel man. Skal se om man kan får vidersendt de mail'ene så kan man perhaps endre på de elns.

Lenke til kommentar

Hei o'store hw-rekke.

 

Leste akkurat på forumet at det er disse spillene som sannsynligvis vil bli valgt for compo:

-CounterStrike v1.6

-Quake IV

-Warcraft 3:FT

-Battlefield 2

 

Selv synes jeg det hadde vært morsomt og mekket opp noen lag på enten Warcraft eller Battlefield. Slik at vi som sitter på hw-rekken kan være med på compo sammen :w00t:

 

Men jeg tipper det er noen som vil spille Counter-Strike og. Hva sier dere til vi at vi lager noen lag her på forhånd?

 

Tror nok Warcraft er 1on1, men vis det er 2on2 så er jeg med. Battlefield 2 er vel 5on5. Det skal nevnes at jeg ikke er noen mester i dette spillet.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Hei o'store hw-rekke.

 

Leste akkurat på forumet at det er disse spillene som sannsynligvis vil bli valgt for compo:

-CounterStrike v1.6

-Quake IV

-Warcraft 3:FT

-Battlefield 2

 

Selv synes jeg det hadde vært morsomt og mekket opp noen lag på enten Warcraft eller Battlefield. Slik at vi som sitter på hw-rekken kan være med på compo sammen  :w00t: 

 

Men jeg tipper det er noen som vil spille Counter-Strike og. Hva sier dere til vi at vi lager noen lag her på forhånd?

 

Tror nok Warcraft er 1on1, men vis det er 2on2 så er jeg med. Battlefield 2 er vel 5on5. Det skal nevnes at jeg ikke er noen mester i dette spillet.

5570120[/snapback]

hadde vert tøft med warcraft, selv har jeg ikke spilt det på år og dag, men det er mulig og trene seg opp igjen. :)

Endret av toen
Lenke til kommentar
Min erfaring sier at det ikke kommer til å bli noe spessielt mye compo-spilling på TG.

5571320[/snapback]

Fordi?

5571364[/snapback]

Fordi alle sitter som oftest med sitt og det skal MYE styr for å arrangere noe slikt og få kontakt med ALLE på rekkene til tross for at man har MSN og alt annet kommunikasjons utstyr. Noen er ute å røyker, noen spiller noe annet fra før osv...

Se bare hvor mye styr det er for å få tatt bilde av hw.no rekka hvert år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...