Gå til innhold

Flere som har mistet gleden underveis?

Anbefalte innlegg

Hei.

For en god stund siden kjøpte jeg meg WoW. Kameratene mine hadde lenge pratet om hvor genialt det var, og jeg tenkte søren heller, dette må jeg teste ut. Etter å ha kjøpt spillet lagde jeg meg en Undead Rogue. Jeg spilte en stund med en kamerat, til jeg ble lvl 38 eller noe slikt. Etter det mistet jeg helt lysten på å spille WoW. Det var et ork å komme videre opp i lvl. Det var et ork å bli ganka av feige lvl 60 alliance. Det var rett og slett et ork å i det hele tatt spille. Følte at alle ingame visste mye mer enn meg om items, steder, talentpoints, skills osv.

Det jeg egentlig lurte på er om det er flere som føler det slik? Jeg har opp igjennom årene spilt mye PC, PlayStation og Super Nintendo, og vil kalle meg selv en pr0gamer. Allikevel synes jeg det er rart at jeg mister interessen for et spill som så mange millioner mennesker trollbindes av. Har du opplevd noe lignende, og muligens har en forklaring, så fyr løs! Vil gjerne høre om flere som har mistet "spillgnisten". Kan avslutningsvis si at jeg er 17, snart 18 år. Takk for oppmerksomheten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følte det sånn jeg også, FØR.. Ble alltid eid av ALLE andre classes i PvP(inkludert warrior, som jeg selv spiller). Nå derimot, er det anderledes.. Jeg har begynt å fått ganske OK gear, og vinner ca 60-65% av duellene(uansett class).. Muligens rogue også er gear-dependent? =) Du burde forresten også ta deg tid til å kjøre litt instances for å variere litt.. atm så burde du prøve deg i Razorfen Downs.. :)

lykke til :roll:

Lenke til kommentar

jeg har gått lei 2 ganger, hver gang har jeg tatt en ukes pause og starta en ny character... på min nåværende UD rogue har jeg heldigvis ikke gått lei og dinger nok 60 imorra eller om 2 dager...

jeg foreslår at du tar deg en liten pause og eventuelt starter en ny klasse...

Lenke til kommentar

Det som har blitt et skikkelig ork er å prøve seg på den latterlige razorgore fighten i BWL... Denne fighten er i ferd med å bryte opp guildet vårt, siden vi ALDRI har noen som helst progress her, etter snart 1 måned. Vi hadde vårt beste forsøk for 2-3 uker siden, med alle eggene nede, og 4 folk i live. Men etter det så er vår beste try, kun 6 egg igjen.

Latterlig idiotisk drittfight.

Lenke til kommentar

Nesten så jeg ga opp etter uker med krangel i forrige guilden, hvor det endte med at flere av vennene mine ingame slutta å spille siden vi aldri kunne joine en guild sammen igjen, på grunn av class. Gikk guildløs en uke eller noe for å se etter en guild, fikk tonnevis med invites og spørsmål, men for meg er et krav å kjenne ialfall 2-3 stykker fra før. Var mangel på druids i den perioden, så kunne vel være med de "store gutta" i BWL men siden jeg ikke hadde tatt Geddon engang visste jeg at jeg kom til å gå glipp av mye.

Første som skjer i min nåværende guild er kick fra raid fordi classleaderen skulle være med istedet, ble hissige tilstander da. Men den tid er over, har det perfekt her jeg er nå, driver på Vael og wiper daglig. Mye lag har vel en del å si, men duverden så deilig å være forbi razor, som sagt, drittfight.

Lenke til kommentar
Hei.

For en god stund siden kjøpte jeg meg WoW. Kameratene mine hadde lenge pratet om hvor genialt det var, og jeg tenkte søren heller, dette må jeg teste ut. Etter å ha kjøpt spillet lagde jeg meg en Undead Rogue. Jeg spilte en stund med en kamerat, til jeg ble lvl 38 eller noe slikt. Etter det mistet jeg helt lysten på å spille WoW. Det var et ork å komme videre opp i lvl. Det var et ork å bli ganka av feige lvl 60 alliance. Det var rett og slett et ork å i det hele tatt spille. Følte at alle ingame visste mye mer enn meg om items, steder, talentpoints, skills osv.

5227803[/snapback]

Jeg gikk lei da jeg tilstadighet ble slaktet av high level greefers/lamers og at man i de fleste områder måtte ha guild medlemer med seg eller være i gruppe bare for å kunne queste i fred. Det blei et ork å skaffe seg en gruppe hele tiden selv for de enkleste quester i omstride områder.Jeg var naiv nokk til å tro på blizzards løfter om at dishonorable kills ville føre til negative konsekvenser og når en grense var nådd så ville spilleren bli "outcast" av sin egen fraksjon. Så da jeg nådde level 43 og med at blizzard nektet folk i å migere fra PvP til PvE server så ga jeg opp.

Nå etter noen månders pause og på en PvE server så det er mye bedre. PvP kamper når JEG føler for det, ingen high level lamers med mindre jeg har vært dum nokk til å flagge megselv som PvP klar. Eneste minuset nå er folk som ikke klarer å spille kassen sin og/eller ikke vet å samarbeide når de i er grupper.

Lenke til kommentar

Hvis du er lei har du nok startet feil klasse. Husker da jeg begynte å spille, lagde meg en rogue og levlet han til 34. Etter level 25 var det kun tanken på å få mount som holdt meg gående. Jeg hadde elendig ustyr, fordi jeg viste ikke hva som var bra for rogues. Hadde bare "feile" talentpoeng. Tapte alt av dueller og PvP mot forlk på min level. Da jeg dinget 34 lagde jeg meg en prest alt som jeg skulle spille på når jeg kjedet meg. Presten er btw nå level 60 og jeg elsker framdeles spillet :D

Prøv å roll en ny character. Hva med en caster, blir litt anderledes å spille. Har du vurdert å teste alliance på en annen server?

Lenke til kommentar

Til de som sier de synes ganking ødelegger morroa:

Noen gang vurdert PvE-server?

Jeg spilte før på en PvP-server (opp til level 34), før jeg ble så lei all den meningsløse gankinga at jeg skifta. :p

Noen tåler å bli ganka 100 ganger på rad uten at det gjør dem noe som helst, andre synes morroa blir borte om en ikke får lov til å queste i fred (disse bør seriøst vurdere PvE).

Jeg er nok sistnevnte. :p

Det med kunnskaper om talent points, items osv. kommer etterhvert.

Jeg kan virkelig ikke skjønne hva som er så galt med at andre vet mer enn deg om disse tingene..?

Lenke til kommentar

Det er viktig å sette seg mål i spillet for å ikke gå lei. Jeg hadde lvl 40 hest som mål til jeg fikk den. Så epic hest. nå har jeg den. Nå er målet å skaffe best mulig utstyr til expansion kommer.

Dessuten så må jeg også ha litt RP element i spillingen. Selv om jeg ikke spiller på RP server..orker ikke RP hele tiden..bare litt av og til. Slik som at jeg konsekvent har ungått sonen winterspring i påvente av jul, vinter og snø her i Norge. Jeg venter til 1 desember med å ri inn i den sonen..nettopp for å få litt god gammel julestemning.

Men det er alltid viktig for meg å ha noe å se fram til. Den store gulroten for min del er expansion. Selv om det sikkert er 4 mnd minst til den kommer, så føler jeg at jeg må forberede meg til nye harde oppgaver. Og tenk dere det nye Silithus....wow..Aliens fra Storm ship Troopers...SKREMMENDE! Dem skal drukne i sitt eget blod og jeg skal alltid huske dødsskrikende dems når dem faller for mitt nyslipte sverd!

Lenke til kommentar

Kansje du skal stoppe med questing og grinding og bruke litt tid på BG's i en liten periode, bli Sergeant f.eks, kult det :cool:

Nei men det var akkurat slik med meg og min lvl 43 d00rf huntarr.. Questing/Grinding ble alt for kjedelig samt generel spilling på den characteren.. Det føltest feil når jeg spilte på den, var liksom ikke min ting :(

Tok meg tid til og starte en Human Rogue som jeg sko bruke som en BG alt mellom lvl 21-30 (er en god stund siden), 2 uker med BG.. og så skjedde det.. den Roguen, sku til lvl 60 :D

Er 60 nå, og konsentrerer meg mest om PvP når jeg spiller, ellers så levler jeg en Warrior alt :p Skal bli rank 11 - Commander eller noe i den dur.. Da skal jeg kjøpe epixx mount for 90g og deretter fortsette med ranking :)

Re-roll Alliance for teh luv :love:

Edit: Leif :w00t:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...