Gå til innhold

Spiderman har 30 xbox 360er!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilken spider-man-butikk har du vært i kontakt med? hvis det er den ved Karl Johan er det ikke veldig usannsynlig at de har fått tredve. de er jo en ganske stor kjede + at de er blitt annonsert som utsalgsted for 360`n av xbox.com. det er xpert og for så vidt...

5215967[/snapback]

 

 

Er spiderman utsalgsted for 360? Hva vil det si? Noe mulighet for at Spiderman har nattåpent?? :hmm:

Lenke til kommentar
hvilken spider-man-butikk har du vært i kontakt med? hvis det er den ved Karl Johan er det ikke veldig usannsynlig at de har fått tredve. de er jo en ganske stor kjede + at de er blitt annonsert som utsalgsted for 360`n av xbox.com. det er xpert og for så vidt...

5215967[/snapback]

 

 

Er spiderman utsalgsted for 360? Hva vil det si? Noe mulighet for at Spiderman har nattåpent?? :hmm:

5216095[/snapback]

 

Det vill vel si at spiderman selger sine xboxer et min over midnatt

Lenke til kommentar
hvis du går på xbox.com så har de en sub-side som heter utsalgsteder, der popper spidermn og xpert opp... tror ikke spiderman har natt-åpent..

5216114[/snapback]

 

Da synest jeg de kan starte å selge de dagen før! Ingen er vel tjent med at 30 kvisete gutter kommer å står i kø og skal ha den på fredag!? Ganske irriterende å tenke på at det ligger 30 xboxer bare noen kvartaler fra meg ubrukte! Helt meningsløst! :mad:

 

Men så må man vel en gang holde release datoen. Egentlig greit siden jeg har så mye å gjøre før helgen! :w00t:

Lenke til kommentar

Sitat fra xbox-scene.com

Microsoft will have around 300,000 of its new Xbox 360 games console available for its European launch on December 2, a Microsoft executive said in an interview published on Sunday.

Industry analysts' estimates of 300,000 Xbox 360s available at launch "were not far removed from reality", said Chris Lewis, the Microsoft executive responsible for the Xbox in Europe, in German weekly financial newspaper Euro am Sonntag.

Lewis said it was possible the console would sell out at its European launch too.

 

One thing I noticed was there is a large amount of incorrect information floating around regarding shipments of units. (One store (incorrectly) told me that ‘Microsoft won't' send us anymore until March.')

I double checked with the retail team, and while I can't speak to each retail outlets specific distribution strategy, I can tell you that we (Xbox) have a weekly replenishment strategy. That means that we have new shipments of Xbox 360's being sent out each week.

Endret av magenuss
Lenke til kommentar
Microsoft will have around 300,000 of its new Xbox 360 games console available for its European launch on December 2, a Microsoft executive said in an interview published on Sunday.

Industry analysts' estimates of 300,000 Xbox 360s available at launch "were not far removed from reality", said Chris Lewis, the Microsoft executive responsible for the Xbox in Europe, in German weekly financial newspaper Euro am Sonntag.

Lewis said it was possible the console would sell out at its European launch too.

 

One thing I noticed was there is a large amount of incorrect information floating around regarding shipments of units. (One store (incorrectly) told me that ‘Microsoft won't' send us anymore until March.')

I double checked with the retail team, and while I can't speak to each retail outlets specific distribution strategy, I can tell you that we (Xbox) have a weekly replenishment strategy. That means that we have new shipments of Xbox 360's being sent out each week.

5216250[/snapback]

 

 

Det der er som sang for mine ører, håper det stemmer :D

Lenke til kommentar

Jeg har en premium-pakke forhåndsbestilt på spiderman karl johan. Klokka 10 på fredag morgen er jeg nok på elkjøp/lefdal istedet.

Men jeg har jo allerede betalt 200 ned på maskinen hos spiderman.. Noen som vet om det kan gjøres om til noe annet?

Satser på det... Det er vel ikke akkurat vanskelig for dem å bli kvitt en ekstra maskin.

 

(kanskje jeg kjøper 2, pimper den ene på qxl eller no)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt lite at spiderman på karl johan bare har fått inn 30 xbob 360.

 

EB games kjeden i Norge har fått inn hele 7000 xbox 360 :thumbup:

De er den kjeden som skal få flest xbox 360 i Norge.

De har utsolgt til 2. desember, men jeg har forhåndsbestilt min

til 16. desember. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...