Gå til innhold

Spiderman har 30 xbox 360er!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Jeg er fra Ulsteinvik. Jeg har snakket med elkjøp for en uke siden. De sa de fikk inn, men han hintet til at de ansatte kom til å forsyne seg groft

5238810[/snapback]

 

Jeg har forstått det slik at ansatte på elkjøp ikke får lov å kjøpe i egen butikk samme dag.

Dermed skal du kunne være sikret en XBox 360 hvis du stiller ved åpningstid og er blant de første inn i butikken.

 

(Jeg har også fått meg meg at en del elkjøpansatte skal stå i kø hos andre elkjøpbutikker. Altså f.eks, de på Carl Berner går i en annen elkjøpbutikk, og de andre kommer i Carl Bernerbutikken).

5239044[/snapback]

 

utspekulert da... Skikkelig kjipt egentlig... Jeg stikker til lefdal på alna trur det ikke er så mange som vet om den sånn egentlig :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei folk som jobber i elkjøp bør jo ikke få lov å kjøpe seg xbox.

 

Dette hindrer ihvertfall at ansatte som ikke er gamere kjøper til julegave etc. Hadde ikke du synes det vært kjipt om du var desperat etter en konsoll, men ikke kunne fått deg en fordi du jobbet der? Ved at de går til andre butikker stiller de på helt lik linje med alle andre.

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar
Nei folk som jobber i elkjøp bør jo ikke få lov å kjøpe seg xbox.

 

Dette hindrer ihvertfall at ansatte som ikke er gamere kjøper til julegave etc. Hadde ikke du synes det vært kjipt om du var desperat etter en konsoll, men ikke kunne fått deg en fordi du jobbet der? Ved at de går til andre butikker stiller de på helt lik linje med alle andre.

5239111[/snapback]

 

Sant det, også er det jo første mann til mølla og da stiller alle likt sant?!Q? :) Spørsmålet er hvor i oslo det lønner seg å være? tipper det er j...kø på spiderman... Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...