Gå til innhold

Er mobilkonkurranse.com lureri?


svatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greie på det har jeg ikke, men jeg ville nå si at det hele virker veldig suspekt.

Hadde aldri gitt bort passord og brukernavn på msn til noen..

Fikk forøvrig mail fra disse gutta istad, til den nevne siden.. eneste som var rart var det er var en "vervelink", noe jeg ikke skjønner hvorfor den siden skulle ha.

 

My two cents; stoler ikke på den siden der.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Etter at man har fylt inn infoen, så spør siden om ditt msn brukernavn og passord slik at den kan tipse kontaktene dine automatisk (noe den forsåvidt ser ut til å gjøre). Virker ikke det veldig mistenksomt? Er det noen som har greie på om det er lureri eller seriøst?

5208210[/snapback]

Enig med posten over,

dette hørtes mistenkelig ut...

Prøv og se hva som skjer, men ikke klag på andre hvis det skjer noe ;)

Personlig registrer jeg meg bare på steder jeg stoler på...

Ikke på andre steder!

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri planer om å i gi fra meg passordet mitt, var bare nysgjerrig på om jeg var for forsiktig ;). Det var nære på at jeg brukte en skikkelig e-mail, men bestemte meg heldigvis for å bruke en spamgourmet-adresse. Så får vi se om de begynner å spamme den etterhvert...

Endret av svatt
Lenke til kommentar
Etter at man har fylt inn infoen, så spør siden om ditt msn brukernavn og passord slik at den kan tipse kontaktene dine automatisk (noe den forsåvidt ser ut til å gjøre). Virker ikke det veldig mistenksomt? Er det noen som har greie på om det er lureri eller seriøst?

5208210[/snapback]

 

Er da ikke noe og lure på, sider som vil ha påloggingsinfo for tjenester og steder de ikke har noe med og gjøre er svindel og informasjonstjeling.

Jeg ville faktisk ha klaget de inn for abuse hos de som hoster siden eller holder de med linje.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Etter at man har fylt inn infoen, så spør siden om ditt msn brukernavn og passord slik at den kan tipse kontaktene dine automatisk (noe den forsåvidt ser ut til å gjøre). Virker ikke det veldig mistenksomt? Er det noen som har greie på om det er lureri eller seriøst?

5208210[/snapback]

 

Fordi jeg sårt trenger en mobil, ofret jeg alle prinsipper og deltok i den konkurransen. Hadde mine baktanker....

 

I dag fikk jeg epost. De spurte om postaddressen min! for å vite hvem de skulle sende mobilen til...hadde det en gang vært etter at jeg ble trukket ut som vinner, da hadde jeg sikkert vært dum nok til å sende. Men nå tror jeg det holder.

 

Og jeg som alltid ler av dem som blir lurt på internett...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, jeg har registrert meg på denne siden men brukte selvfølgelig en spamgourmet adresse så jeg kunne stoppe spammen. virka jo velldig suspekt side som bare var ute etter gyldig epostadresse.. Fekk idag min første spam på adressen, og helldigvis den siste siden jeg bruker spamgourmet... og de har tydligvis solgt maillista si vidre til ande.. her ser dere mailen jeg fekk

 

Emne: Vi har nå gitt  (mobilkonkurranse: message 2 of 2 -last one!-)deg 3 måneders gratis medlemskap i Skandinavias beste reiseklubb

 

 

Kjære "xxx"

 

 

Gjennom vårt samarbeid med Jatak i Norge har vi mottatt e-postadressen din,

og vi har nå gitt deg 3 måneders gratis medlemskap i Skandinavias beste reiseklubb

- det koster normalt 100 kroner i året.

 

DTF travel ble startet i 1991 og er i dag en av Skandinavias største utbyder av kjør-selv og hotellferie.

Hvert år sender vi mer enn 250.000 gjester på ferie til våre 400 kvalitetshoteller i hele Europa.

 

Gjennom PLUSmedlemskapet ditt har du adgang til:

 

 

Mer enn 400 Last Minute-tilbud hver uke både på events og reiser, med priser fra 9 kr.!

Onsdag d. 4/1-06 kan du bestille billetter til Ringside-Jerry Williams til 19 kr.

Onsdag d. 4/1-06 kan du booke en reise til Elite Stadshotellet Karlstad til 99 kr.

Les mer - klikk her!

Mange fantastiske reisetilbud til spesielle lave klubbpriser.

Nyhetsbrev om eksklusive opphold, som sendes til e-posten din.

Sjanse til å vinne "10 års gratis ferie"

Hver uke ny sjanse til å vinne 2 weekendopphold

 

 

Skynd deg å logge inn på www.dtf-travel.com og se på alle de fantastiske fordelene du nå har fått som PLUSmedlem!

 

 

 

Brukernavn: "xxx"

Kodeord: "xxx"

 

Hjertlig velkommen i klubben og riktig god reiselyst!

 

 

Med vennlig hilsen

 

 

Ditlev Bredahl

Online rejsearrangør

[email protected]

 

 

Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrev, kan du avslutte det her. Med forbehold om trykkfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...