Gå til innhold

det er opprør i USA på grunn av 360`n!


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når folk er så dumme å ikke forhåndsbestiller så kan dem ikke regne med at det holder til alle...

 

Men ser at endel har fått defekte maskiner, får ikke håpe det blir et stort problem.

5190607[/snapback]

 

det vil alltid være eksemplarer med feil, hvor mange timer har ikke xboxen fått på seg totalt nå? den er vel inne i den største "testen" noensinne..ser ut til å funke greit dette her, ref div forum..

Lenke til kommentar

Duh,

 

lever dere i bokser?

 

De har jo sagt siden sommeren at det kommer til å bli shortage av xbox'er på launch day. Om man har forhåndsbestilt eller ikke har jo ikke mye å si hvis utsalgsstedene får 10% av konsollene de skulle ha hatt.

 

Det snakkes om at hele greia er en konspirasjon for å skape etterspørsel.

 

Tror norske butikker får 20 pakker hver 2. desember, 6 core og 14 premium. Nå vet ikke jeg hvor mange av dere som skal ha, men synes ikke det ser ut som scenarioet skal bli annerledes her.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
Duh,

 

lever dere i bokser?

 

De har jo sagt siden sommeren at det kommer til å bli shortage av xbox'er på launch day. Om man har forhåndsbestilt eller ikke har jo ikke mye å si hvis utsalgsstedene får 10% av konsollene de skulle ha hatt.

 

Det snakkes om at hele greia er en konspirasjon for å skape etterspørsel.

 

Tror norske butikker får 20 pakker hver 2. desember, 6 core og 14 premium. Nå vet ikke jeg hvor mange av dere som skal ha, men synes ikke det ser ut som scenarioet skal bli annerledes her.

 

-TwiiK

5190858[/snapback]

 

 

jasså?

så det du mener her er at alle butikker i Norge får samme antall boxer? det betviler jeg sterkt! men allikevel, så et innlegg på et amerikansk forumn som sa at det var et par butikker som hadde fått 3core og bare 5 premium. og det var i en gamestop-butikk i en by større enn Oslo! så.. men jeg tror det eneste vi kan gjøre er å vente til 2. desember å se!

Lenke til kommentar

heh.. utrolig mange tåpelig innlegg på amerikanske forum da... Skjeller ut MS for de ikke har flere XBOX'er i butikkene, som om de holder igjen noen med vilje... Faktum er at det er vanskelig å produsere 3 millioner konsoller på kort tid. De kunne ventet til april med å lansere og hatt 15 millioner konsoller, men hadde det vært noe bedre? Neppe... Tåpelig å hisse seg opp over bagateller spør du meg! :)

(forvirrende få amerikanere som spør meg...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har lest litt gjennom diverse Amerikanske forum nå, og hvorfor har det seg slik at de med minst intelligens alltid roper høyest?

"BILL GATES U SUCK!11 I DIDDNT GET IT FUCK YO!" etc.

Lenke til kommentar

Jeg sjekka med en lokal EB Games sjappe i New Jersey i lunsjen - de hadde faatt 14 360'er og hadde 100 forhaandsbestillinger. De fleste butikkene hadde store postere og advarsler paa websidene om at det ikke var noe aa hente om det ikke var forhaandsbestilt.

 

De stoerste tullingene faar altid mest oppmerksomhet, uansett media... Det er ei spill maskin, ikke angrep paa personvern eller pressefrihet, noe de samme skrikerungene sikkert ikke hadde brydd seg fingern om fordi de er opptatt med Kameo eller PG3 :-)

 

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Det er mykje folk skal klage over fordi dei ikkje får ting samme sekund det kjem ut. Og eg tvilar på at samlebandet til Microsoft går stort fortare ved å banne med store bokstavar på internett :)

 

Dyrt er det òg. Om eit par månader, muligens når PS3 er ute har prisen gått ned og fleire spel har sett dagens lys på markedet.

Lenke til kommentar

Sånne idioter finnes det nok av overalt i verden... Solgte bl.a. konsertbilletter før, og opplevde ikke sjelden å få passet påskrevet fordi jeg var utsolgt til den og den konserten...

 

Det artige er at de som er verst på dette (egentlig stort sett alene om det også for den saks skyld) er middelaldrende kvinnfolk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...