Gå til innhold

AMD-dobbelkjerne i bærbar


Anbefalte innlegg

Altså, ikke for å være slem men jeg må nesten spørre om det er få personer som har fått det med seg at AlienWare prøver mest å holde seg til gamere og da er en slik bærbar ikke noe dumt i det hele tatt, vekten i forhold til å bære med seg en stasjonær + LCD er meget greit. 6 kg rå bærbar maskin med god oppløsning er ikke fælt, og man må ikke bruke native oppløsning i spill som i Windows, det er ikke sant.

 

Hadde ikke sagt nei til en slik. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en desktoperstatter selv..

 

Dothan 1,6ghz, 1gb ram, radeon 9600 "pro turbo"*, 15,4" widescreen 1680x1050 skjerm, 60gb 5400rpm hdd. Ved forsiktig bruk varer batteriet i 4 timer. Det rekker også til å vise en 2+ timers film fra dvd

 

Skjermkortet er litt i svakeste laget, utenom det så ser jeg ikke helt behovet for en desktop.

 

Hadde kjøpt en desktop+billig laptop, hadde det ikke vært for at jeg fikk denne jul 2005 for 8000 kr ink bæreveske... :)

 

Jeg synes det er rimelig ironisk at jeg for å få en skjerm med den oppløsningen til en stasjonær pc måtte jeg ihvertfall ha betalt 4500kr... Prishoppet mellom 1280x1024 og 1680x1050 el 1600x1200 er latterlig.

 

* 9600 pro turbo for bærbare har nøyaktig lik ytelse som radeon 9600 "ikke noe" for stasjonære pc'r :)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Jeg synes det er rimelig ironisk at jeg for å få en skjerm med den oppløsningen til en stasjonær pc måtte jeg ihvertfall ha betalt 4500kr... Prishoppet mellom 1280x1024 og 1680x1050 el 1600x1200 er latterlig.

 

* 9600 pro turbo for bærbare har nøyaktig lik ytelse som radeon 9600 "ikke noe" for stasjonære pc'r :)

5187215[/snapback]

 

 

Ja, det er jeg enig i, er litt dyrt for skjermer med "skikkelig" oppløsning.

 

AtW

Lenke til kommentar
Så dyr, men allikevel har de ikke giddet å gjøre seg flid med å lage en pen case?

5187409[/snapback]

 

Poenget er jo, hvertfall for meg, at jeg skal kunne ta den med overalt, spesielt da jeg skal inn i hæren i januar må jeg ha noe lite, da nytter det ikke med en PC med ørten ledninger;)

5188065[/snapback]

 

Åssen er støyen? Hva med temperaturer?

Lenke til kommentar
Så dyr, men allikevel har de ikke giddet å gjøre seg flid med å lage en pen case?

5187409[/snapback]

 

Poenget er jo, hvertfall for meg, at jeg skal kunne ta den med overalt, spesielt da jeg skal inn i hæren i januar må jeg ha noe lite, da nytter det ikke med en PC med ørten ledninger;)

5188065[/snapback]

 

Åssen er støyen? Hva med temperaturer?

5194163[/snapback]

 

Maskinen sendes 12.Des fra USA, kommer med en mini test så fort som mulig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...