Gå til innhold

Tastatur med OLED-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
off dette var dristygt!

 

Jeg ser heller ikke hensikten med skjerm på tastaturet!

Og at det er til gamere er enda teitere, de fleste gamere ser KUN på skjermen, og konser ikke på en skjerm nede på tastaturet

5185148[/snapback]

 

ja, det mener jeg også, er jo sjeldent en tar blikket fra skjermen, så ser ikke helt visten med skjerm på tastaturet, da kan du heller kjøpe deg en bærbar, så får du en skikkelig skjerm på tastaturet :tease:

Lenke til kommentar

Hmm. Det jeg synes er litt fascinerende er at folk fokuserer på det som egentlig har minst med et tastatur å gjøre, nemlig hvordan det ser ut, i motsetning til å fokusere på det som et tastatur skal brukes til, som et skriveredskap.

 

Jeg skulle likt å vite hvilken teknologi de legger til bunns i dette tastaturet. Vanlig membran (som man stort sett finner i de fleste nyere tastatur fra begynnelsen av 90-tallet og utover), eller om de går for scissor-keys, altså, slike knapper en kjenner fra bærbare maskiner (og logitech Ultra X).

 

Men jeg innser jo at de færreste er like tastaturnerd som jeg er da...

Lenke til kommentar
Hmm. Det jeg synes er litt fascinerende er at folk fokuserer på det som egentlig har minst med et tastatur å gjøre, nemlig hvordan det ser ut, i motsetning til å fokusere på det som et tastatur skal brukes til, som et skriveredskap.

 

I så tilfelle er det bare å kjøpe Keytronic, så har du i 20 år fremover. Det er i alle fall det perfekte tastatur for meg, og siden jeg har sittet forran et i over 10 år nå (har byttet EN gang da, fra hvitt til svart MED windowstaster:) ) er det vel blitt en vanesak. Og Leds i form av O'er eller harrylys har jeg heller ikke bruk for. Da venter jeg heller til det russiske designertastaturet kommer på markedet. Det der alle tastene er Oled skjermer.

Lenke til kommentar
Jeg har ingenting til overs for tastatur som ikke følger standard oppsett. Ser ingen grunn til at enter-tasten skal være i halv størrelse. Ellers er det jo litt kult med justerbar bakgrunnsbelysning, men dette er skikkelig kult...

5184595[/snapback]

 

Wow, en skikkelig hjernetrimmer for litt viderekomne touch-entusiaster. Du har ikke så mange valg til å unngå å lære deg tastene, om du blir utsatt for et slikt tastatur.

Lenke til kommentar

I så tilfelle er det bare å kjøpe Keytronic, så har du i 20 år fremover. Det er i alle fall det perfekte tastatur for meg, og siden jeg har sittet forran et i over 10 år nå (har byttet EN gang da, fra hvitt til svart MED windowstaster:) ) er det vel blitt en vanesak. Og Leds i form av O'er eller harrylys har jeg heller ikke bruk for. Da venter jeg heller til det russiske designertastaturet kommer på markedet. Det der alle tastene er Oled skjermer.

 

Tja. Keytronic er ikke så lett å få fatt i lengre, og det jeg har hatt (var et ekstremt billigt et, svart, og uten fiksfakserier) fikk fort slitte bokstaver. Om man skal snakke om det ultimate tastatur så tror jeg du vil få mange IBM model m entusiaster på nakken. Har et slikt et selv, og det holder i det uendelige det.

 

Det russiske designertastaturet så herlig ut, men en ting er sikkert, skulle jeg kjøpt meg et godt designertastatur som var tilgjengelig på markedet nå, med stålfjæring og god taktil følelse, så hadde det blitt dette. Da selv om jeg ikke sitter fremfor noe macmaskin. For designen var nice, og med ELP-fjæringer så er det garantert vidunderlig å skrive på.

Lenke til kommentar

Ahhh! Vanskelig å bestemme for min del. Har det beste av to verdener... Saitek Eclipse og G15.

 

Like myke som enkelte jenter jeg kjenner. :cool:

 

Mht. dette keyboard'et så er OLED skjerm et steg i riktig retning.... men utseendet kan diskuteres.

EDIT: Og ja... har ikke særlig tid når jeg spiller for å ta en titt på disse små skjermene tbh.

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Fikk ett par latter-hikst ved å lese denne tråden.. javascript:emoticon(':!:')

Er vel kanskje ikke så interresant med tastatur med skjerm for gamere, men for meg som ønsker pc som multimedia underholdnings-senter er noe annet.

 

Logitech di novo og mx 5000, kan vise mediafilene dine.. Ut ifra det jeg har lest, men er ikke helt sikker på hvor bra det fungerer. Touch "tastene" på høyre side mx5000, ser nå litt jalla ut da..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...