Gå til innhold

Alle snarveier i firefox borte vekk!

Ozelot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hva som skjedde, men er temmelig sikker på at det skjedde da katten gikk forbi.

Alle svarveiene jeg har lagd er fjernet!

Har prøvd å skrive "firefox -p" i run, men jeg bruker samme profil som før!

Dette gjelder også favoritter(bookmarks), alt er borte!

Noen tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avsluttet du alt som hadde med firefox (Ctrl + Alt + Del) før du kjørte 'firefox -p'?

Bruker du en beta-utgave?

Finnes fremdeles bookmark-filen under: 'Documents and settings' -> '[Win-profilen]' -> 'Application Data' -> 'Mozilla' -> 'Firefox' -> 'Profiles' -> [profilen] -> bookmark.html ?

Skrevet (endret)
Avsluttet du alt som hadde med firefox (Ctrl + Alt + Del) før du kjørte 'firefox -p'?

Ja

Bruker du en beta-utgave?

Nei

Finnes fremdeles bookmark-filen under: 'Documents and settings' -> '[Win-profilen]' -> 'Application Data' -> 'Mozilla' -> 'Firefox' -> 'Profiles' -> [profilen] -> bookmark.html ?

5181288[/snapback]

ja, men den er tom

Finnes det en hurtigknapp-kombinasjon pus kan ha komt borti ?

Endret av Ozelot
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme, og det på to maskiner på samme tid... Jeg kunne heller ikke se at jeg hadde blitt infisert av noe svineri, men ser ikke bort i fra at det er grunnen til at alle bokmerkene plutselig forsvant.

Og jeg som nettopp hadde ryddet!

Er det flere som har opplevd noe lignende? Det skjedde i starten av november for min del.

Skrevet

Hvorfor ikke bare reinstall? Eller repair, kanskje det hjelper? Hvis install finner firefox når du prøver å reinstall, så har du funnet det. :-) hvis ikke, bare forsett med reinstall.

Ellers så går det å søke etter "firefox".

Skrevet
Hvorfor ikke bare reinstall? Eller repair, kanskje det hjelper? Hvis install finner firefox når du prøver å reinstall, så har du funnet det. :-) hvis ikke, bare forsett med reinstall.

Ellers så går det å søke etter "firefox".

5201525[/snapback]

Det er snakk om bokmerker som har blitt borte, ikke snarveier på skrivebordet.
Skrevet

En bug som har blitt rapportert en del på mozillazine, skal vel være en side på wiki'en deres angående dette. Jeg kan ikke hjelpe deg med det inntrufne, men kan opplyse om at firefox 1.5 (og rc som finnes ute) tar automatisk backup av bokmerker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...