Gå til innhold

DVD-Filmer, undertekst og tale

nQffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor denne hører hjemme helt, men jeg skal i alle fall brenne ut et par filmer ( Harry Potter, for dere som lurte) som vanlige dvd-filmer. ( Kan allså vises på en DVD-spiller. Men jeg har bare med fransk undertekst. Og jeg vil gjerne ha det med Norsk undertekst og også kanskje norsk tale, går dette an når du skal brenne med meny og så videre... Og i så fall hvordan og hvor får mye lastet det ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten har han kjøpt en DVD'n i frankrike, eller så har han lånt det av en "Onkel i Amerika/Frankrike" Tror nok det er det siste alt.

nQffe: Anbefaler deg å bare lære deg engelsk. Slipper alt dette styret med undertekster da :tease:

Skrevet (endret)

Det er vel ikke så vanskelig å legge til en undertitel, er det ulovlig, når du eiger filmen selv... :dontgetit: Og det er ikke jeg som trenger undertekst;) det er søskenbarnet mitt....

Endret av nQffe
Skrevet

Om lovverket tilater det eller ikkje er speler ingen rolle her, forumets restningslinjer er strengare på dette punktet, og hjelp til nedlasta filmer er brudd på punkt 8 i retningslinjene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...