Gå til innhold

Alle nye tier2 modeller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netherwind og Transcendence ser så absolutt dårlig ut. Nemesis ser vel muligens best ut, med Bloodfang, Stormrage og Judgement diltende etter. Ten Storms minner meg en smule om Elements, noe som trekker ned.

Wrath ville sett bra ut om de hadde endret skuldrene og hjelmen. Dragonstalker minner meg en smule om Dreadmist, men ellers ser det bra ut :)

Skrevet

Dragonstalker var en skuffelse i grunn.

Går for pvp, BLI et TRE i dag :thumbup:

Tenker da på at pvp-settet er veldig grønt til hunters, for de som ikke visste det...

Skrevet
Hm, Wrath var jo direkte stygt, iallefall hjelmen og skuldrene.

5179096[/snapback]

Helt greit syns jeg, bortsett fra èn ting: skuldrene ser ut som pirater :D
Skrevet

Beste looka har Judgement etter min mening.

Ser mest gjennomført ut, men det hører ikke hjemme på en Paladin.

Burde ha forandret hjelm og hette, det der er jo helt "Demon Ninja"

Roguen skulle heller hatt den. Ser ikke ut som Plate armor i det hele tatt.

Warrior sette ler jeg bare av, huff og huff. Får jeg meg fult sett av det der blir jo en Tauren se ut som en krysning av en "Dinobot" og Nesehorn, juck..

Dragonstalker var også skuffende. ser ut som Spider Drakki ;(

Der er consept arten mye bedre.

Resten av dem var jo bra, Lock sette er virkelig tøft ;)

Skrevet

Judgement er og blir ganske så ballhardt!

Det er veldig "I'm the law!" aktig over hele greia, og platekjole er jo morsomt.

Menneh. Sverd på skuldrene... Det eneste jeg vil trekke ned på Judgement er at Paladins har jo alltid vært Hammer/klubbe dudes i WoW-verdenen, ikke sverd.

Skrevet (endret)

Ja wrath var direkte jævlig stygg, men Blizzard har problemer på designerfronten av rustninger så annet var ikke å vente.

Når det gjelder pala-saken så syntes jeg den var rå. Og min palavenn digget den sykt. Den gir virkelig er utrykk av "judge"! Når noen sier den ikek ser ut som plate, så sier jeg; Tenk dere at det dere ser er delvis et ytterplagg som bare er ment som skrekk og gru for palaens fiender. Under "kjolen" finnes plate-armor av ypperste sort. Det er sånn man må se på det! :thumbup:

EDIT: Problemet er at dem må forandre epic hest til pala...den er jo altfor gull-farget til å passe den "nye looken"

Endret av gamer73
Skrevet

Det mest vellykka og riktige settet er vel "Judgement". Hjelmen ser man godt er plate, men den har en hette over. Dessuten så er det vel plate-bukser under "skjørtet". Og endelig ser paladinen ut som det han skulle være. En blanding mellom prest og kriger. (ikke diskuter denne påstanden :p )

Skrevet

hehe mange forskjelige meninger. Får vel si min og da. Spiller warrior selv, og jeg syntes wrath hadde en av de bedre degsignene :)

1. Judgement

2. Wrath

3. Ten storms

4. Bloodfang

Sitter egentlig og tenker på hvordan gnomen min vil se ut i Wrath gear.

de 2 sttene jeg blei veldig skuffa over var Druid Settet. Enkelt og griet fordi man ligner bare på en elg rett og slett. Warlock setter så veldig tradisjonelt ut. fikk liksom ikke noe " wow " når jeg så det. Minner meg egentlig litt om Dreadminst.

Skrevet

Er warrior selv, og må si jeg ble litt skuffa over hvordan Wrath blir seendes ut :/

Men men får se hvordan det en gang blir seendes ut på min Night Elf Warrior den gangen jeg får settet :p

Skrevet (endret)
Syns faktisk Judgement så ganske så rått ut. Litt for mye gull-detaljer, men ellers meget dommer-aktig.

Judge Dredd!

/reroll Paladin. :p

Endret av fenris1911
Gjest member-60584
Skrevet
Syns faktisk Judgement så ganske så rått ut. Litt for mye gull-detaljer, men ellers meget dommer-aktig.

Judge Dredd!

/reroll Paladin. :p

5189046[/snapback]

kompisen min har allerede gjort klar judge dredd macroan sine.

Skrevet (endret)

Åhh fytte mordi må rerolle til pala nå!!

Judgement rocka jo balle, skikkelig !DOMINANT! feeling :love:

Horde pisser i buksa når de ser en sånn pala :!:

Wrath var jo aldeles latterlig, så ut som no greier fra HeMan...

Det mage settet var heller ikke noe å skryte av, kunne godt ha valgt noen andre farger og kanskje no snurrende kuler rundt armorn eller et eller annet. Ligna faktisk litt på en vannmaskin...

Druid settet var vell greit men de elghorna kunne de godt ha droppa...

Warlock, priest og bloodfang settet var og meget gjennomført! 10/10

Men den som toppa lista var helt klart judgement

Endret av <[47]>
Skrevet (endret)

I "gamle dager" var det vanlig å ha skinntrekk o.l. utenfor rustningen sin. Judgement settet har hentet ut denne ideen. Under kiltet er det fortsatt stål :p

Endret av Zlash
Skrevet (endret)

Ja judgement settet var kanskje noe av det stiligste jeg har sett i wow. Men da self om man er pala og lever seg inn i rollen sin. Selv liker jeg best "warrior-feelingen" og har alltid "Show helm" på off uansett!

Men all ære til designeren av judgement. Vedkommende har skutt innertier! :thumbup:

EDIT: Med det forbehold at dem bytter ut grafikken på Pala lvl 60 hest. Nåværende passer ikke på noen måte med judgement settet. Hesten må være kledd i matchende farger og stil ellers blir det bare jolly!

Men nå tror jeg sterkt på at Blizzard kommer ut med patcher som gjør det mulig å tilpasse mounten's utseende til class-settet man går for.

Endret av gamer73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...