Gå til innhold

Noen som har Xbox 360 Til 2 des?


twicedice

Anbefalte innlegg

Jeg har forhånds bestilt og betaler mere....da er jeg ivertfall garantert en maskin.

5206400[/snapback]

 

Jeg velger den trygge ruten jeg og. Var innom EB games i Ski i dag og de kunne garantere meg maskin fikk jeg vite. Så det så. Han som jobba der var ganske artig kar. Jeg spurte han om han hadde fått prøvd 360'n - skulle sett øya lyste opp på han - et stort smil- og et stort "Ja! flere ganger!". He he. Han var i alle fall entusiastisk over det nye produktet - mere enn jeg kan si om de spaceworld og elkjøpene jeg har vært innom siste ukene.

 

Han snakket veldig varmt om Kameo og PD0 av de titlene han hadde fått prøvd. Men tror jeg plukker opp Kameo og PGR3. Er veldig sugen på et bilspill nå...

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var i kontakt med EB Games på byporten idag for å sjekke om dem har fått noen indikasjon på at dem ikke får inn nok maskiner til dem som har forhåndsbestilt.

 

Det har dem ikke fått og alt skal være i rute for oss heldige. Noe jeg glemte å spøre om var om dem skal ha oppe natt til 2 desember.

 

Jeg har ringt å masa så mye på dem i det siste at jeg ringer ikke igjen nå....hehe. Så om noen andre skal hente maskina si hos dem så kan kanskje du/dere sjekke når vi kan komme.

 

Om dem skal ha nattåpent eller ikke. Og evnt nå dem åpner den 2 desemeber, kanskje dem åpner litt tidligere?

5196068[/snapback]

 

Jeg forhørte meg der en tid tilbake, og da snakka de hvertfall om at de hadde planer om å ha nattåpent eller åpne tidlig, så standard åpningstid er det sikkert ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...