Gå til innhold

Noen som har Xbox 360 Til 2 des?


twicedice

Anbefalte innlegg

Jeg får min den 2 desember av EB Games :)

5177512[/snapback]

 

Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da.

 

Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får?

 

Dr.Peedee

5178489[/snapback]

 

EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista :)

5181830[/snapback]

 

Ok. 20 kroner og en kvikklunsj for å bytte plass kanskje? ;)

 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er garantert en. Men de trodde seriøst at de fikk inn ganske mange. De hadde en annen distrubisjonskjede enn f.eks Spaceworld fikk jeg fortalt. De fikk sine fra Sverige (eller var det Danmark de sa? Husker ikke helt), sikkert noe med EB Games Skandinavia har sin egen avtale eller noe kanskje. For Spaceworld på samme senter skulle bare få inn 5 eller 6 premium sa de. Derfor ble jeg litt svett. Synes jeg er kanskje litt gammel for sovepose utenfor Elkjøp. :)

5181903[/snapback]

 

Hehe, jeg er redd om jeg ikke får min maskin den 2 desmeber så kan jeg gå litt bananas. Snakker ikke om annet så dama begynner å bli litt lei...hehe!

 

Om du har en elkjøp butikk inærheten så har du vel rimelig bra sjangs for å skaffe deg en ville jeg tro. Jeg skal jo være sikret en maskin men næggu om jeg tar noen sjangser. Den 2 des kommer jeg til å stå opp gry tidlig for å stå med foten inne i butikken så fort han har vridd nøkkelen.... :dribble:

 

En blir aldri for gammel til å sove i sovepose...uansett hvor det er :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får min den 2 desember av EB Games :)

5177512[/snapback]

 

Hei, hvordan fikk du det bekreftet? Jeg har bestilt hos en EB games forhandler jeg også (Ski Storsenter). Men hver gang jeg har spurt så har de svart at de ikke har fått vite det endelig antallet de skal få inn ennå. Riktig nok en par-tre uker siden sist jeg spurte da.

 

Men altså, hvilken EB Games bestilte du på og har de altså fått vite hvor mange de får?

 

Dr.Peedee

5178489[/snapback]

 

EB Games på Byporten i Oslo, dem har ikke sagt til meg hvor mange dem får inn men dem garanterte meg at jeg skal få. Jeg står nesten helt på toppen i lista :)

5181830[/snapback]

 

Ok. 20 kroner og en kvikklunsj for å bytte plass kanskje? ;)

 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er garantert en. Men de trodde seriøst at de fikk inn ganske mange. De hadde en annen distrubisjonskjede enn f.eks Spaceworld fikk jeg fortalt. De fikk sine fra Sverige (eller var det Danmark de sa? Husker ikke helt), sikkert noe med EB Games Skandinavia har sin egen avtale eller noe kanskje. For Spaceworld på samme senter skulle bare få inn 5 eller 6 premium sa de. Derfor ble jeg litt svett. Synes jeg er kanskje litt gammel for sovepose utenfor Elkjøp. :)

5181903[/snapback]

 

Hehe, jeg er redd om jeg ikke får min maskin den 2 desmeber så kan jeg gå litt bananas. Snakker ikke om annet så dama begynner å bli litt lei...hehe!

 

Om du har en elkjøp butikk inærheten så har du vel rimelig bra sjangs for å skaffe deg en ville jeg tro. Jeg skal jo være sikret en maskin men næggu om jeg tar noen sjangser. Den 2 des kommer jeg til å stå opp gry tidlig for å stå med foten inne i butikken så fort han har vridd nøkkelen.... :dribble:

 

En blir aldri for gammel til å sove i sovepose...uansett hvor det er :)

5181932[/snapback]

 

He he. Kona her hjemme prøver å skru meg av med fjernkontrollen når jeg snakker om 360. Tror hun er *litt* lei.

 

Ja, har Elkjøp ikke så mange minuttene fra meg, og har fri på formiddagen den 2.des. Så det bør jo være en mulighet uansett kanskje. Dog litt redd for å bli arrestert som uteligger hvis jeg plasserer meg der i sovepose osv :D Tror kanskje ikke det blir så mange andre der. Eller man veit jo aldri. I USA ble køene mange og lange etterhvert kvelden i forveien for åpning av butikkene.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

Jeg var i kontakt med EB Games på byporten idag for å sjekke om dem har fått noen indikasjon på at dem ikke får inn nok maskiner til dem som har forhåndsbestilt.

 

Det har dem ikke fått og alt skal være i rute for oss heldige. Noe jeg glemte å spøre om var om dem skal ha oppe natt til 2 desember.

 

Jeg har ringt å masa så mye på dem i det siste at jeg ringer ikke igjen nå....hehe. Så om noen andre skal hente maskina si hos dem så kan kanskje du/dere sjekke når vi kan komme.

 

Om dem skal ha nattåpent eller ikke. Og evnt nå dem åpner den 2 desemeber, kanskje dem åpner litt tidligere?

Lenke til kommentar

Tror mange blir skuffa, de får nok ikke inn så mange som folk, og butikkene, tror. Om store kjeder i USA blir overraska over det lille antallet maskiner de får inn så blir nok også en del kjeder og butikker i Europa det. Sorry, men ikke få forhåpningene ALTFOR mye opp ihvertfall :) Europa er ikke akkurat kjent for å prioriteres.

Lenke til kommentar
Tror mange blir skuffa, de får nok ikke inn så mange som folk, og butikkene, tror. Om store kjeder i USA blir overraska over det lille antallet maskiner de får inn så blir nok også en del kjeder og butikker i Europa det. Sorry, men ikke få forhåpningene ALTFOR mye opp ihvertfall :) Europa er ikke akkurat kjent for å prioriteres.

5200195[/snapback]

Men denne gangen skulle hele verden prioriteres likt.

Jeg er ganske sikker på å få xbox 360 på utgivelses datoen, men vist ikke så er det ikke så farlig. Tror heller ikke jeg blir skuffa over selve konsollen, det er spillene jeg får tilgang til igjennom den jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Hvor har du forhåndsbestilt? Jeg har forhåndsbestilt på Komplett, og de sender ikke ut maskiner før 2. desember.. KJipt, vurderer å stikke til elkjøp/lefdal..

 

 

EDIT: Men tydeligvis sender de ut kontrollere før, den ligger visst på omlastningsentralen i oslo nå. YAY.. hehe.. sitte å se på den frem til jeg får 360'n da..

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...