Gå til innhold

Tromsøfolk! Hvor mange er vi her?


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strøket suger jo så jævlig.. Masse småfolk og totalt rævva musikk... Hvis det ikke har forandret seg i løpet av de siste par årene?

 

Papagena må med listen! Vært der engang, og er lenge siden jeg ledd så godt! Morsomt å se godt voksene folk rølpe og slåss så mye. Men en ting er positivt med plassen, det er utrolig dårlig mobildekning der, så man slipper de som sitter og sender SMS hele tiden.......

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
60% av alle i Tromsø kommer vel fra finnmark ;) opprinnelig

5154347[/snapback]

 

Det kan godt hende. Høres ganske fornuftig ut egentlig. Det er greit å bo relativt sentralt samtidig som man er ganske nært hjemme. Om sommeren er jo finnmarksfjellet noe av det beste stedet å være etter min mening.

 

Mvh.

Valentino

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Strøket suger jo så jævlig.. Masse småfolk og totalt rævva musikk... Hvis det ikke har forandret seg i løpet av de siste par årene?

5154267[/snapback]

Enig, mye småfolk. Men er jo der folk er på onsdager, bortsett fra studenter som ikke takler de ordinære.

 

Og i 2,3 etasje finner du folk som er litt eldre, å ikke bare småfolket som er nede på 18år. Selv om musikken fortsatt durer i veggene så er det holdbart der oppe på onsdager.

 

edit: grusomt hvor mye leifs da :mad:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Er født i Tromsø. Gikk på stakkevollan skole :love: Noen som husker den skolen?

1 - 7klasse

 

Bodde der 10år av mine 16år jeg har levd.

 

Savner gamle Tromsø :love:

5154172[/snapback]

Da kjenner du kanskje lillebruttern, Even Elias? (han med skateboardet 24/7) et år eldre enn deg

5154207[/snapback]

 

Det tror jeg ikke, fordi jeg slutta på den skolen i 5klasse og går når i 1 VGS.

hva med Ståle, Magnus, Lars, Janita, Anita, Truls, Derek(fra kina), christian, det var de jeg husker.

Savner Tromsø :cry:

Lenke til kommentar

Som simen1 har sagt før ang like tråder:

 

Jeg får kopiere meldingene mine fra et par andre tråder her:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441110&hl=

 

Sorry men denne tråden er for meningsløs. Vi ønsker ikke et ras av "noen her fra..." tråder eller "noen her som ikke er fra ..."-tråder.

 

Hvis dere vil fortelle forumet hvor dere er fra så er det et eget felt for det i profilen deres.

 

Stenges

 

 

Stenges

4464181[/snapback]

 

Bergenstråden lever fordi den kom lenge før vi fikk et ras av slike tråder. Det er på samme måte som at vi har tråder som bryter med 3-ordsregelen fordi de er så gamle at de ble opprettet før denne regelen tredde i kraft :).

 

Så dessverre, denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...