Gå til innhold

Tromsøfolk! Hvor mange er vi her?


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Det skjer ikke, da er jo hele vitsen med å bli 18 borte.

 

Jeg er født og oppvokst i Tromsø, og er så lei av byen som det går an å bli, så dere blir heldigvis kvitt meg om ikke så altfor lenge ;)

 

Tro meg, gresset er ikke så mye grønnere på andre siden :p

 

*bump*

Lenke til kommentar

Jeg har bod i Tromsø i ca. 7 år men så flyttet vi tålte ikke klimaet så godt. Savner Tromsø noe så sykt, savner å traske til skolen i snøstorm og komme hjem klissblaut å legge seg i badekar, Savner midnattssola, savner han kjente narkisen som alltid traska rundt, savner den brua, savner alle jeg ble kjent med, savner Gyldenborg barne skole, savner å gå på hobby butikken å kjøpe Warhammer, savner Tromsø :cry:. Skal opp dit en uke i sommer da så det blir kos.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Nei, Tromsø blir man virkelig lei av i det lange løp, i allefall utelivet. Men tror det har noe med at jeg er veldig vant med det, for hører jo fra studenter i Tromsø om hvor bra dem syns det er (Selv er jeg totalt frelst av utelivet i Trondheim liksom). Men føler at det var en god ting da jeg flytta for et år sia, for nå savner jeg faktisk byen litt. :love:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Siden denne tråden er ganske så død og jeg egentlig skal skrive eksamen tenkte jeg det var en god idé å høre med folket her inne: Hvem er den største Tromsø-kjendisen?

Er det Per Parker, Per Mathias Høgmo, han søringen på Spiderman, eller kanskje Vortemannen AKA. "Har du 20 krona?".

 

Kjør debatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...