Rata101 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 helt enig. det verste er at 3/4 av horde kommer til å være bloodelves, og den den siste delen er undead. det suger. 5147600[/snapback] Nei, kjempebra. Kommer forhåpentligvis til å gjevne ut ratioen mellom horde og alliance. Håper masse folk på silvermoon lager seg blood elfs, så kanskje jeg får spillt alterac valley en gang til.
John Keats Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. O RLY? Hvorfor? Skjønner ikke. Seriøst, det er så utrolig frusterende og latterlig å lese om folk som whiner om det. "Å nei, nå har jeg farmet MC i 5 måneder og finner ut at det vil komme bedre items. *Gå til mamma (les: Blizzard) for å gråte*". 5146042[/snapback] Trur du misforstår ganske kraftig. Det kommer tier 3 sets i den nye instancen i Silithius blant annet. Det at det kommer bedre items gleder meg. Men det at mine items blir ubrukelige derimot, gleder meg heller lite. Edit: Med tanke på at jeg har brukte mangfoldige hundre timer på å få tak i det. 5148138[/snapback] Du trenger jo disse itemene for og klare de nye instancene da. bare se det på denne måten: tror du du hadde klart MC uten items fra Scholo,Strat,DM,UBRS? Nei. tror du BWL hadde gått uten items fra MC? Nei.
MysticoN Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 jeg liker å lvl'e jeg:) vite at jeg får nye skills/spells eller noe hver andre lvl er det beste med dette spillet... så jeg gler meg til jeg kan bynne å lvl'e igjen.. håper bare ikke at det blir ALT for tidkrvene.. seff skal det ikke litt tid.. atm har jeg en lvl 60 shaman, 57 hunter, 40 lock, 40 mage, 36 rogue (likte ikke den) og en 21 warrior (den jeg holder på å lvl'e no) har også gjordt det meste av crafting som wow har å by på.. så jeg ser frem til Jeweler kommer:)
arlion Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. O RLY? Hvorfor? Skjønner ikke. Seriøst, det er så utrolig frusterende og latterlig å lese om folk som whiner om det. "Å nei, nå har jeg farmet MC i 5 måneder og finner ut at det vil komme bedre items. *Gå til mamma (les: Blizzard) for å gråte*". 5146042[/snapback] Trur du misforstår ganske kraftig. Det kommer tier 3 sets i den nye instancen i Silithius blant annet. Det at det kommer bedre items gleder meg. Men det at mine items blir ubrukelige derimot, gleder meg heller lite. Edit: Med tanke på at jeg har brukte mangfoldige hundre timer på å få tak i det. 5148138[/snapback] mener å ha lest at blizzard sa at det ikke vil komme ett nytt sett i Ahn Quraj, de sa at det kunne være 3 og 5 delers sett der, men ikke noe å delers som might, arcanist, cenarion etc etc. veligst rett meg hvis jeg tar feil her men mener å ha lest det på www.worldofwarcraft.com forumene. ellers gleder jeg meg stort til Expansjon pakka, guilden min er på Nefarian nå, og innen Ahn Quraj kommer vil jo BWL være like kjedlig som det MC er nå, de å introdusere litt levling igjen er fabelaktig, hadde det ikke vært nye områder ville jeg hatet det, men her får man jo gleden av ett nytt kontinent, noe som vil bli utrolig morsomt å uutforske mens man levler. Endret 13. november 2005 av arlion
MoFFaSSa£ Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 "Hjelp lvl capen er øket, alt über gearet mitt kommer til å suge og all farmingen av gear kommer til å bli bort kastet!" Å nei du! Alle dere som har fått masse tir 1/2 gear fra mc bwl kommer til å få det MYE lettere når lvl capen øker. Dere vil før det første kunne klare seg mye bedre i de nye delene som blir lagt til. JA det kommer garantert nye epix items i de kommende instancene. MEN de insancene kommer sikkert til å bli såpass vanskelig at man trenger en masse epix for å kunne med i en guild som tar de. Så da må man likevel farme mc/bwl for å kunne ta den nye store. Dette kan være helt feil, men jeg ser ikke bort ifra at det er slik det blir....
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Men det at mine items blir ubrukelige derimot, gleder meg heller lite. Edit: Med tanke på at jeg har brukte mangfoldige hundre timer på å få tak i det. 5148138[/snapback] Så du tror virkelig at lvl60 epics blir utdanket av lvl61 uncommon? Seriøst, epics varer gjerne 5-10 levels uten problemer. Men, det er jo synd du ser på tiden du har brukt som bortkastet.
Co[]V[]bster Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. O RLY? Hvorfor? Skjønner ikke. Seriøst, det er så utrolig frusterende og latterlig å lese om folk som whiner om det. "Å nei, nå har jeg farmet MC i 5 måneder og finner ut at det vil komme bedre items. *Gå til mamma (les: Blizzard) for å gråte*". 5146042[/snapback] Trur du misforstår ganske kraftig. Det kommer tier 3 sets i den nye instancen i Silithius blant annet. Det at det kommer bedre items gleder meg. Men det at mine items blir ubrukelige derimot, gleder meg heller lite. Edit: Med tanke på at jeg har brukte mangfoldige hundre timer på å få tak i det. 5148138[/snapback] Omar.. Du sa det eksakt samme 2 ganger. Du har ingen bra excuse, i know your type. "Heisann, 14 år og truser - jeg vil være best i allt, og jeg gråter når jeg ikke får det som jeg vil!" Edit: Til dere som sier "kastet bort tiden min på å farme epics". World of warcraft er ett spill. Sist jeg sjekka så kom det igrunn ingenting fornuftig ut av å spille det. MEN, jeg har det GØY. That's the point. Endret 14. november 2005 av Co[]V[]bster
fenris1911 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Korleis kan ein level cap økning ødlegge for casual gamers forresten? På meg virker det som det beste som kan skje for dei. Med casual gamers så meiner eg folk som ikkje farmer MC eller BWL eller berre er der av og til. Casual gamere som kun har strat/scholo/ubrs osv. Nye sonar, nye levels, nye items, nye mobs, nye instancer for 5-mann, 10-mann osv... må jo vera midt i blinken for ein casual gamer.
p0zz Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Godt sagt det. Neida blir sikkert gøy når BC kommer skal derer se. Blizzard fikser det meste ( Ja de gjør det ! )
Bredoc Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Klart det blir gøy å kunne fortsette til lvl 70. Er 60 warrior nå, og å få enda flere talentpoints til disposal er jo bare helt rått. Jeg har spilt siden April, og har enda ikke vært i mc eller bwl. Har greid meg fint med de instans som er utenom de egentlig. Har heller gått for pvp da det faktisk er lettere å få epics gjennom revards i av og ab enn en epic i mc. Samtidig når du får rank er jo tilgangen på ganske så bra utstyr ved høyere rank der og. Jeg har hatt så mye glede med wow både sosialt med andre spillere, mye morro med lvling og quester så jeg bare gleder meg til alt det nye som kommer. Selv om mange her sikkert har mye bra mc gear så er det vel bare fåtall av dere som har utstyr fra BWL? På Burning Legion Horde side er det hittil bare en guild som har tatt siste BWL bossen. Det var to guilder som emigrerte til ny server som også hadde tatt BWL, men da snakket man kanskje total på en server med over 12000 spillere en total på ca 160 stk som har vært i BWL før emigrasjonen. Ligger serveren vår lysår langt bak andre i BWL, eller? Må spørre siden det kom så mange kommentarer her om uber utstyr som ikke var verdt noe.. Når man ser på utstyr fra BWL er det meste beregnet som rundt lvl 76 på Thottbot så jeg kan ikke skjønne at det ikke kan brukes selv om man kan gaine lvl til 70 med expansion. Ble et langt innlegg det her :=)
Rata101 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hehe... Hvis noen hadde bestemt seg for å dele ut gratis pizza på gata, så er jeg sikker på at noen hadde syntes det var en dårlig idé også... "ånei, jeg er allergisk mot ost! Stopp gratis pizza, det suger". Ærlig talt, hva er vitsen med å protestere på noe som man ikke kan gjøre noe med allikevel. Skal dere starte en underskriftkampanje liksom? Men nå blir jo ikke BC gratis da... Man må jo faktisk betale for å få det, så spørsmålet blir jo: hvor mye nytt kommer for de som ikke kjøper BC? Er det bare den nye contenten i Lost Continent som man må betale for eller... Regner med at levelcap og nye raser er noe som blir nytt for alle. Blir Hyjal åpna?
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Spiller dere highlevel-content og bare tenker på dere selv og gearet ditt? Seriøst, noe av det gøyeste i wow er jo kicket du får når du tar en ny boss i bwl eller mc for den del. Folk hyler over VT, folk i orgrimmar yeller. Killen som er deilig her. Gear er bare en bonus. Jeg er full epic ca, og gleder meg til den nye XP! Enda flere items å sikle på ;D
Rata101 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Gjorde litt research og det virker som alle de store forandringene, altså nye items, level cap, osv. blir EXPANSION EXCLUSIVE. Dvs. at MC og BWL fremdeles er å regne som endgame, og at man kan fortsette å spille som før hvis man vil det. Så da er det vel bare å begynne å leite etter nye grunner til å sutre med en gang. La også merke til at Outlands vil bli auto-pvp også for PvE servere, interesting...
Tbau5 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) En ting som folk glemmer fort: "New flying mounts in Outland." Så til alle som ikke vil kjøpe exp. pack: Vi kan ikke plage dere! Vi må nok bruke "vanlig" mount utenfor outland vi og. EDIT: "Q: Do you need to own the expansion to play with friends who have it? A: There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as the Outlands, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion." Fra dette tolker jeg det slik at man spiller på samme server uavhengig om man har exp. pack eller ikke. Lurer litt på hvordan de kommer til å løse det med AH og slikt. Endret 14. november 2005 av Torinogut
Proidiv Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Blizzard har GARANTERT en genial løsning på alt. Gear, hitrates, end-game content, etc.
uberhunter Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg må le litt av folk som sier at gearet deres blir ubrukelig etter ny levelcap kommer. Dere må tenke litt på item level (ikke fra thottbot, men bare helt opplagt). En warrior nå meg t. eks. High Warlord øksa kan drepe visse classes på 2 slag, den er ikke ubrukelig nå, den er bare helt sinnsykt god for levelen. Når folk begynner å nærme seg 70 så kan du kalle disse items for det samme som tier 1 (devout, valor etc) er når du dinger 60. At du har bra gear hjelper deg garantert mye i forhold til de som fortsatt har devout, beaststalker, valor og så videre, og også når du skal levle fra 60-70. De som har endgame eq nå er utrolig mye sterkere enn de som har level 60 blått gear enda. Endret 14. november 2005 av uberhunter
Bredoc Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ja, det Uberhunter der sier stemmer veldig god. Merker det selv i AB at enkelte med mc gear er harde å ta. Har pvp gear opp til rank 9, og AB items. Skulle gjerne likt og fått meg noe fra mc og, og det kan komme snart da jeg endelig tok mc pre questen i BRD på lørdag. Klart alt slikt gear man kan få opparbeidet fra MC og BWL er bra når man skal gaine fra 60 - 70. Omtrent alle epics holder i 10 lvl. dvs 40 rec. er fortsatt bra på 50. Ta for eks. de her. http://www.thottbot.com/?i=9980 De brukes av lvl 60 fortsatt til tanking. Riktignok world drop men ofte på AH.
Kultom Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Har blizzard sagt at Green og Blue gear opp til lvl 70 er så utrolig kjempe sinnsykt mye bedre en de Epix'ne man har nå? Kommer 30+ stamina som stats være lite for en warlock når han/hun når lvl 70? 80dps på 2 handed kommer til å suge max på lvl 70? Når en Warrior og en priest kan ta Brd, 10man instance ere vel, alene så ser jeg ikke helt hva som suger så jævlig med gearet her på lvl 60. Blir liksom trashmobs på lvl 70 vanskeligere enn å drepe en boss på lvl 62-63? Om svaret er ja så er jeg enig, men har mine tvil på at svaret er ja...
Alica Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Tror dere det blir vanskelig? Jeg er liksom ikke så fan av å levele . Lurer på om det kommer til å følge samme "system" som det er fra 1-60. At mengden xp øker, men også mengden man får, men det tar uansett lenger og lenger tid å komme til neste level. (Det visste dere kanskje ) Gleder meg til BC ja 5143418[/snapback] tviler på at jeg kommer til å kjøpe expansionen...skal raide i våres i BWL osv... Men lvl 60-70 betyr no-life i sommer. Gidder ikke 5143450[/snapback] blir sikkert morro for deg i BG da:( slåss mot folk som er 10 lvl høgere og MYE bedre gear:( tror nesten av folk MÅ kjøpe den får å kunne spille spillet helt ut.. kan seff vente litt med å kjøpe den. men vil tro at det er verdt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå