jimpanse Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Sveis! Når jeg kjører one-button checkup i Norton Systemworks får jeg opp en melding om "1 error in windows registry", den fikser hr.Norton fint som bare det. Men jeg lurer på hva den error'en er for noe? Hvor kommer den fra? Hvorfor kommer den tilbake et par dager senere og Norton klarer fremdeles å fikse den. Noen som har noen gode forslag?
BBC Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Hvilken register-nøkkelen er det da? Mest sannsynlig er det vel ett eller annet program som legger inn nøkkelen, og OBC finner ut at den er feil...
jimpanse Skrevet 27. august 2002 Forfatter Skrevet 27. august 2002 Hvordan får jeg mer info ut av Norton? Kan ikke så veldig mye om register-nøkler akkurat... Kan det ha sammenheng med virus problemer?
BBC Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Kjør Norton WinDoctor. Da får du opp endel flere valg. Kjør den testen en stund, og se om det er en nøkkel som kommer tilbake. (kjør også AdAware, i tilfelle det er spyware)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå