Gå til innhold

lvl 56 mage Need roller på staff of jordan..ninja?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ultra-skjeldne drops som Baron Mount mener jeg likevel er FFA, siden det er så utrolig spesielt. Jeg tror alle og enhver med epic mount vil ha den like mye som de som ikke har den. Hvertfall på alliance. Jeg har spart cash i en mnd. nå til epic mount men jeg hadde like vel ikke blitt forbanna om en med epic mount vant rollen over meg på baron mount.

5150776[/snapback]

Det blir uansett noe litt annet, for den kan du ikke selge i AH ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Ble litt offtopic det med Baron Mount, men jeg bare merket meg at det var noen andre som trakk den inn litt tidligere i tråden :innocent:

Skrevet
Hvis man mener det skal være ffa, så får man si det da, ikke rolle need.

5131534[/snapback]

Da har du lært noe... Roll need på boe epix neste gang og spør etterpå om noen trenger den. Om du føler for det kan du velge å gi den bort. Det gjorde jeg en gang, Ardent Custodian elns (mace) droppet i uldaman og det var en warrior som "trengte" den... 2 Dager etterpå ser jeg det samme våpenet på ah og selger? Ja du kan tippe, det var han jeg var i party med.... Samme skjedde med truefaith vestments i stratholme.. Prest sier NEED (I have tailor and I can make it) ... Joda, en uke etterpå så er det på ah... Svaret hans på hvorfor han ikke skulle bruke den allikevel var at han plutselig så at den trengte reagents som han ikke orket å stresse for ... Fyren kunne ikke engang lage meg en bolt of runecloth.

BOE EPIX = FFA LOOT Det er altfor mange retards som sier need på ting bare fordi de vil ha mer penger...

Skrevet
Helt ninja å si at boe items er ffa, da er du bare en grådig drittsekk som ikke unner en annen spillern en epic. Slikt er helt uakseptabel oppførsel i guilden vår.

Vi har også system på bop items, vi lar ikke klasser rolle på items som ikke er til deres klasse. Feks. critt items i UBRS. De går først til rogues om de trenger, deretter andre dps klasser som vil ha dem. Dessverre er det mang en grådig drittsekk, eller idiot der ute som vil ha ffa på boe items. Glad vi ikke har slike i vår guild.

Her er en typisk historie på en Ninja episode på vår server.

Den aktuelle var ML og gruppeleder for et Baron run.

(Jeg har questa mye med fyren før dette og trodde han var til å stole på)

Når de kommer til Baron så dropper epic mounten (0,004 %) sjangs for drop)

Raid grp. bestod av 10stykker, og flere i raidet som hadde epic ville ikke rolle. (Selvsagt riktig) Fyren som er ML har også epic fra før..

Før noen får sjangs til å gjøre mere Ninjaer han mounten og tar HS..

Dette skjedde i Juni, fyren ble kasta fra guilden sin og fortsatt prates det om han på serveren. Folk går rundt og spytter på han, noen har lagt han på social for bare å se når han kommer online, og da kommer det /1 "NINJA ....... IS ONLINE DONT GRP HIM" Slik går det med Ninjas, og til de som mener det er verdt å få hele sitt rykte ødelagt, og ha det slik resten av tiden man spiller wow.. ja jeg ønsker dere lykke til.

"All Ninja looters should burn in Hell"

5137835[/snapback]

Niffer..burning legion?

5139696[/snapback]

Ja, det var han. spiller du og på den serveren?

Skrevet

Helt enig at vise en trenger en epic så bør han få den på need roll. Er itemet boe og man ser det på AH senere med den vedkommende som selger så smell det ut på general i orgrimar. Jeg har vært ML en god del ganger, og pleier inspece vedkommende. Har han ikke tatt i bruk itemet han rollet need på så spør jeg hvorfor i gruppa. I alle tilfeller da har de tatt itemet i bruk. Mange er så redd for å få rykte sitt ødelagt over slikt.

Skal love deg at vedkommende da står på alle sine hatlister fremover.

Det er synd at enkelte ødelgger for alle som synes at en epic bør være need.

Tenk dere dagen en epic som du faktisk har stort behov for dropper, går ffa og du taper rollen. Jævelig surt..

Skrevet
Hvor i SM droppet Staff of Jordan?

5151182[/snapback]

Den er world drop så den kan droppe hvorsomhelst. Du kan ta 1000 SM runs uten at den dropper

Skrevet

Jeg må nok engang gjenta at jeg - og alle jeg har vært borti og spilt med - ikke har noen epic = ffa regel, og synes det er helt forkastelig.

Men, - hvis noen roller need på en epic, så er det _selvsagt_ at man equiper den. - Jeg fikk min Destiny slik - den droppet i en strat run, og jeg rollet need mot en warrior - og tapte ... - men hele gruppa ble stående og vente på at han skulle equipe den .. så etter en god del uhm, eh .. hmm.. og så videre så bare ga han den til meg ....

Skrevet
Hvor i SM droppet Staff of Jordan?

5151182[/snapback]

fra en monk rett før bossen i Cath

ikke at det betyr noe siden det er random drop, men jeg det så ut som du bare lurte :)

• 1 måned senere...
Skrevet

på den måten du ser det på, så var han en ekte ninja. man ruller ikke need på noe man ikke trenger, dvs noe som ikke passer klassen din, Eller noe som er dårligere enn det man har.

den måten han sikkert ser det på, er at han tok dere med på en loot-tur der han gjorde jobben og ville ha det han kom for. jeg er lvl 58 mage selv og har ikke noe særlig bruk for en lvl 34 prest i sm. om jeg drar dit for å loote og noen lowlevels får være med, så ruller jeg need om jeg føler jeg trenger objektet for uansett grunn (disenchanting f.eks), blir jeg med for å hjelpe så ruller jeg pass eller greed i værste fall.

kanskje skulle du være glad for å få være med? du fikk helt sikkert andre ok loots og bra med xp..

• 1 år senere...
Skrevet
et kjapt spm.

Jeg var i gruppe i sm cath med warlocken min og den 1h 6 spirit, bedre healing klubba dropper og 2 rogues, prest og warrioren ruller need fordi de kan bruke klubbe og er i melee, mens presten er bare ranged og går for stats. Hvem burde fåttt den? Det skal nevnes at roguesene brukte 2 sverd og warrioren brukte et 2 h sverd.

Anyway, jeg putta samltige på ignore og har ikke møtt de siden.

5138956[/snapback]

den Heal massen er bare til healer vis de needer .. noe annet er noobish

Skrevet (endret)
Daxon, han spurte om det for over et år siden.

7689010[/snapback]

jeg følte bare får og si det ^^ er enda folk der ute som ikke skjønner at den macen er bare til healere...

Btw til trådstarer ja han ninja og folk som han er bare og ignorer og ikke grp med igjen :p

Endret av DaXoN
Skrevet

Ja, han er ninja om han needer på den, eller veldig veldig VELDIG noob, typ har-ikke-sett-epic-før.

Om han skulle hatt seg staff i den levelen, skulle han enten kjøpt eller farmet etter Glowing Brightwood Staff, som er meget bedre.

Skrevet
Syns det var litt teit at det er ok at en druid needer

7689525[/snapback]

vel en druide kan bruke den bra vis han er moonkind eller healer

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...