Gå til innhold

Skjer med loottable for tiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi har fått sånn cirka like mye cenarion og felheart i mc, enn alle de andre settene til sammen.

Lawbringer chestguard har droppa en gang siden før sommerferien i år, arcanist leggings har også droppa en gang.

Loottables er helt fucked for de fleste, men nei "its working as intended".

Lenke til kommentar

For å si det slik. Samtlige huntere i guildet har epic quest leafen og så og si full tier 1. Dette gjelder også warlocks og druider. Vi har til sammenligning fått EN eye of divinity i kista til domo. Det dropper så mye lock, druid og hunter loot mesteparten blir disenchanted, mens alle andre klasser nesten ikke får noe. Jeg begynner seriøst å lure på om noe er bugget, det kan nesten ikke være tilfeldig

Lenke til kommentar

Hmm. La meg se om jeg kan forklare dere hvorfor hunters og warlocks blir ferdig med sine tier x sets først.

1) I MC raids så er det 2-4 hunters, mot da 8 warriors, 6-8 mages. 4-6 prester ect.

2) Hunters og warlocks er en "upopulær" klasse å spille. Derfor er det et sted mellom 4-8 hunters og warlocks i en guild mot 20 warriors og 453543 rogues.

 

Så med enkel matte fra barneskolen så finner vi fort ut at det er større sjanse for at en hunter blir ferdig med sitt sett fortere enn eks rogues. Hvis da alle har en rotering for hver gang en raider i eks mc.

 

Og det blir som den andre køen går fortere illusjonen at det KUN dropper hunter og warlocks phats.

Lenke til kommentar

Er egentlig enig :p

 

Er kanskje ikke så høy level, men iallefall.

 

Jeg skulle til SM Armory for å få tak i Herod's Shoulder, hjelmen og buksene.

Vi stakk inn, greide oss fint. Vi drepte herod, jippi! Han droppa buksene! Jeg vant!

 

Så gadd jeg ikke vente på gruppe, så jeg fikk med en level 60.

 

Vi tok herod, der droppa buksene igjen. Jippi?

Jeg fikk med en annen 60, der droppa øksa.

jeg fikk enda en, der droppa øksa igjen, og enda en gang, og der droppa buksene igjen.

Jeg fikk med eeeendaa en level 60, vi fant hjelmen! Yay! :D

Etter det ga jeg opp.

Lenke til kommentar
Hmm. La meg se om jeg kan forklare dere hvorfor hunters og warlocks blir ferdig med sine tier x sets først.

1) I MC raids så er det 2-4 hunters, mot da 8 warriors, 6-8 mages. 4-6 prester ect.

2) Hunters og warlocks er en "upopulær" klasse å spille. Derfor er det et sted mellom 4-8 hunters og warlocks i en guild mot 20 warriors og 453543 rogues.

 

Så med enkel matte fra barneskolen så finner vi fort ut at det er større sjanse for at en hunter blir ferdig med sitt sett fortere enn eks rogues. Hvis da alle har en rotering for hver gang en raider i eks mc.

 

Og det blir som den andre køen går fortere illusjonen at det KUN dropper hunter og warlocks phats.

5127997[/snapback]

 

Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa:

 

Nightslayer Chestpiece

Breastplate of Might

Arcanist Robes

Cenarion Vestments

Breastplate of Might

Felheart Robes

Arcanist Robes( min : ) )

Cenarion Vestments

Cenarion Vestments(Disenchant)

Felheart Robes

 

Bliard fix! Aldri priests

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...