Gå til innhold

Skjer med loottable for tiden?


Anbefalte innlegg

Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa:

 

Nightslayer Chestpiece

Breastplate of Might

Arcanist Robes

Cenarion Vestments

Breastplate of Might

Felheart Robes

Arcanist Robes( min : ) )

Cenarion Vestments

Cenarion Vestments(Disenchant)

Felheart Robes

 

Bliard fix! Aldri priests

5128709[/snapback]

 

Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget?

Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa:

 

Nightslayer Chestpiece

Breastplate of Might

Arcanist Robes

Cenarion Vestments

Breastplate of Might

Felheart Robes

Arcanist Robes( min : ) )

Cenarion Vestments

Cenarion Vestments(Disenchant)

Felheart Robes

 

Bliard fix! Aldri priests

5128709[/snapback]

 

Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget?

Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget.

5128818[/snapback]

 

 

Skal legge til at alle druidsene i guildet har cenarion-shoulders og alle druidene har cenarian legs, boots, gloves, belt og bracer.

Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe med raidleader eller bugs å gjøre. Men det er vel helt tilfeldig, derfor må man vel opp i en 100 kills før man ser at det er en jevn fordeling. Men det er jævlig iriterende å se at det nesten aldrig dropper det man er ute etter.

 

Det kan jo og vere at Blizz har tatt høyde for at det er flere av noen klasser, altså mer hunter og rogue drops, men det har ikke jeg merka noe til iallefall, mye Hunter ja, men LITE rogue :(

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...