Gå til innhold

alternative gode SCI-FI tvserier?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt sent, men takk for alle svar.

jeg gikk gjennom en dvd-samling som lå og samlet støv og der lå en kopi av hele Twin Peaks serien samt filmen Fire walk with me. etter å ha tenkt meg tilbake så innså jeg at jeg faktisk aldri har sett hele serien, så akkurat nå er det Twin Peaks for alle pengene. nærmer meg slutten av den så det er snart på tide å sjekke ut alle de gode forslagene men det blir ikke i dag eller i morgen. :)

 

noen raske svar:

 

@gunfreak19

jeg har sett alle Star Trek TNG episodene, det meste av Enterprise, noe av

DS9 og alle Star-Trek filmene.

 

Stargate SG1 sesong 8 og Atlantis sesong 1 henger ikke sammen, men nå i sesong 9/2 så har SG1 og Atlantis blitt knytt tett opp imot hverandre så jeg vil annbefale deg at du starter med SG1 ep1 og så hopper over til Atlantis ep1 før du starter med SG1 ep2 og gå over til Atlantis ep2 osv.

 

jeg gler meg til vårparten jeg.. da starter dem med andre halvdel av sesong 9 av SG1 og begynner på ny sesong for Atlantis pluss en ny sesong av BSG :D

 

@ZanZel

B5. hele serien, to eller tre filmer. husker ikke hvilken. jeg har også sett hele spinoff serien Crusader.. eller riktig nok, alt til produksjonselskapet slo av kameraene. litt synd egentlig for jeg likte den serien.

 

@Mr.SS

taken har jeg faktisk ikke sett men jeg vil se den.

X-Files, huff.. ble kjedelig etterhvert. episodene begynte å ligne på hverandre og jeg gikk lei av Dana's evigående bortforklaringer.

Lenke til kommentar
Når burde man begynne å se Stargate Atlantis i forhold til Stargate?

 

((SGA ses 1 begynner når SG1 ses8 begynner så ser du likt utover annenhver episode.. men det er ikke så farlig om man ikke ser det likt.. ))

 

Men jeg vil ikke begynt å se på SGA uten å ha sett ferdig ses1-7 av SG1, det er vel det eneste som er viktig..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar
Når burde man begynne å se Stargate Atlantis i forhold til Stargate?

 

((SGA ses 1 begynner når SG1 ses8 begynner så ser du likt utover annenhver episode.. men det er ikke så farlig om man ikke ser det likt.. ))

 

Men jeg vil ikke begynt å se på SGA uten å ha sett ferdig ses1-7 av SG1, det er vel det eneste som er viktig..

5144924[/snapback]

 

 

Ok har sett de to første sesongene nå. Artig serie!

 

Noen som vet når sesong 2 av Battlestar Galactica er ferdig?

Lenke til kommentar

Har nå sett 4 episoder av Taken. Jeg må si at det er noe av bedre seriene jeg har sett. Den lar deg bli skikkelig kjent med tre forskjellige familier og blander det med kjente ufo hendelser som roswell, 1947. I tillegg så gjør det ingenting at selveste Mr.Spielberg har produsert mesterverket. Kan ikke vente til å se de siste 6 episodene.

 

ANBEFALES ! :)

Lenke til kommentar
The Hitchhikers Guide to the Galaxy er jo en fantastisk, om ikke så lang serie.

5145742[/snapback]

 

Q: whats the meaning of life?

A: (after 10.000 years or so (husker ikke detaljene..)) 42

 

:mrgreen:

 

 

Red Dwarf.. mhh.. veldig low-tech serie med high-tech humor :D

jeg har hørt at en oppfølgende film skal være på vei, jeg gler meg :)

Lenke til kommentar

Anbefaler alle sci-fi interesserte å se Stargate SG-1, en av de kulere sci-fi seriene som kun er å få kjøpt på dvd. Ingen kanaler sender de i Norge. Husker at tv3 sendte sesong 1 og plutselig slutta å sende dem etter siste episode. Sesong 8 og sesong 1 av SGA er å få kjøpt i slutten av februar neste år!! :D :D

 

Anbefales!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...