Gå til innhold

Noen enkle spørsmål om cs:)


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg lurer på 2 ting:

 

1. Hvordan får vi til å skifte våpen uten at våpene blir tatt opp og masse dill og dall før det er klart. Bare skifter våpen liksom.

 

2. Er det mulig å få sikte på AWP-en mens den ikke er "zoomet" inn?

 

/2bb1 :)

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hud_fastwitch 1 har jeg... er ikke det jeg mener. Men når du ser proffe fragmovies, så skifter de våpen uten at f.eks. colten kommer halvveis opp på skjermen og våpenet blir laget klart liksom. :)

5104409[/snapback]

Dette er fordi det er fra HLTV.

 

Skal du ha det selv, må du legge inn HLTV-modeller (google eller sesam etter det), men jeg vil advare om at det ligger i gråsonen for hva som er akseptert

 

Daniel :)

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Ahh.. Okey... Men når jeg får innpå et HLTV fra Catch-Gamer f.eks. og recorder, får jeg en .dem fil. Hvordan konverterer man den slik at den kan sees?

5104481[/snapback]

 

Dette er et litt større tema, og du finner mange guider om det, så jeg ser ikke vitsen med å forklare det halveis til deg når du kan lese en guide som allerede er skrevet. :)

Lenke til kommentar
Ahh.. Okey... Men når jeg får innpå et HLTV fra Catch-Gamer f.eks. og recorder, får jeg en .dem fil. Hvordan konverterer man den slik at den kan sees?

5104481[/snapback]

Du skriver playdemo "demonavn" i konsoll!

5104686[/snapback]

Han mener vell hvordan kan kan få konvertert den til wmv til e.l. sånn at han kan redigere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...