Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan virke som om Lefdal har fått den, før var det ikke mulig å få lagt inn

bestilling fra nettsiden, nå er det + at dem har satt ned prisen til 4995,-

6112660[/snapback]

 

Har lagt inn bestilling, så får vi se hva som skjer :cool:

6112903[/snapback]

 

Jepp, jeg også. Krysser fingrene for at den er på lager!

 

--

sneilerts

Lenke til kommentar
Kan virke som om Lefdal har fått den, før var det ikke mulig å få lagt inn

bestilling fra nettsiden, nå er det + at dem har satt ned prisen til 4995,-

6112660[/snapback]

 

Har lagt inn bestilling, så får vi se hva som skjer :cool:

6112903[/snapback]

 

Jepp, jeg også. Krysser fingrene for at den er på lager!

 

--

sneilerts

6113799[/snapback]

 

Er vel fort gjort å finne det ut, bare å ringe kundeservice så for man et svar på det:)

Lenke til kommentar

Hei..har noen av dere som har fått deres n80 problemer med at mobilen i ny og ne bare plutselig restarter seg selv ? Skjer med min skjønner dere, lurer på om jeg er den eneste..også, jeg lurer på om det går an og gjør slik at ikke ALLE bilda du har lagra på mobilen din vises automatisk i galleriet..er det ikke mulig å skjule bilder derifra ?

Lenke til kommentar
mp4 filene spilles av fint på min i alle fall.

Skulle ønske det var mulig å fjerne det blålyset som blinker når den er i standby. Er litt irriterende synes jeg...  :dontgetit:

6115987[/snapback]

 

 

Du kan fjerne blålyset,gå på instillinger på display og å slå av slumremodus.

Lenke til kommentar

Jeg hadde N80 i 24 timer før jeg sendte den i retur. Mine personlige grunner til dette er som følger:

 

- Jeg fikk minnefeilmelding som mange andre

- Den er treg

- Av og til henger den seg opp i flere sekunder

- Usedvanlig plastikkfølelse i forhold til prisen. Dette rundt hele telefonen.

- Kvalitetsfølelsen er minimal. Ørlite slarking med potensiale for mer slarking.

 

Mindre minus

-Usedvanlig glatt. Jeg ble nesten redd for å miste den hver gang jeg tok i den :-)

 

Selv om telefonen har software- og firmwarepotensiale er den iallefall ikke verdt pengene selv med de funksjonene den har.

Endret av Koma
Lenke til kommentar

Virker som alle er utrolig negativ til denne telefonen, merkelig at noen er veldig fornøyd og noen så missfornøyd at de leverer telefonen tilbake.. Jeg skal vertfall ha meg en n80, for meg er d funksjonene som teller aller mest.. Og ut fra det jeg har hørt fra di som er fornøyd så er telefonen veldig bra :) Så jeg velger å tro at de som er missfornøyd er enten for kresen lr overdriver :)

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar
Er superfornøyd med min N80 selv om det er noen småting med den.Blir rimelig kjedelig å gå over til noe annet etter å ha blitt vant N80.Finnes vel ikke noen annen telefon med like mye stasj i.Skal beholde min jeg ja.My precious!!

6116301[/snapback]

 

 

Enig :D Keepin' mine 2 :cool:

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg, eller går dataoverføring veldig treigt i PC Suite-modus og Mass Storage-modus sammenliknet med å bruke minnekortet direkte med minnekortleser? Det skjer iallefall med meg når jeg skal bruke Nokia sitt iTunes-wannabe program (Nokia Music Manager) for å overføre sanger. Har nå gått over til kun å bruke minnekortleseren når jeg skal overføre sanger, det går over dobbelt så raskt.

 

Angående det blå lyset som blinker ved slumremodus: Personlig så synes jeg denne er stilig, minner meg om den Sony Ericsson T68i jeg hadde for lenge siden (selv om funksjonen bak det lyset er en helt annen).

 

WLAN fungerer stort sett bra, jeg får tilgang til bl.a nettbank og epost-leser - men telefonen kan av en eller annen grunn ikke kommunisere med ruteren min med WPA-kryptering slått på. Det kan like så godt være noe muffens med ruteren. Så nå kjører jeg uten kryptering, men med SSID skjult.

 

En liten morsom ting da jeg først fikk telefonen min: Venstre side av svarknappen (grønn knapp) hadde faktisk løsnet fra telefonchassiset, men siden knappen er av gummi, fikk jeg heldigvis lirket den på plass igjen. Skikkelig nedtur hvis dette ikke hadde gått an...

 

Jeg kommer definitivt til å beholde telefonen. Reiser forresten til Filippinene nå på lørdag, der borte kan de gjøre mye kult med mobiltelefoner. Skal få se om jeg kan få satt på custom deksler, installert nyttig programvare+spill osv. på N80'en. Jeg har liggende mange støt- og væskeskadde telefoner jeg også skal ta med meg ned og få fikset for en billig penge :)

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis delte meninger om denne telefonen. Jeg for min del kjenner meg ikke igjen i mange av de tingene som har blitt skrevet i forskjellige tråder her på forumet om dette.

 

Jeg er en av de (få?) som er godt fornøyd med N80. Visst er den litt treig av og til, men etter å ha hatt 6630, 6680 og N70 før så synes jeg den er riktig så kjapp :) Den tar bra bilder til mobil å være, har en kjempebra skjerm, og er fullstappet av finesser (w-lan osv). Det er blitt nevnt plastikkfølelse i denne tråden, jeg får følelsen av det motsatte, jeg synes den oser av kvalitet jeg da :) Men så er jeg da heller ikke plager av noe slark, så det er mulig det er derfor jeg fornøyd. Visst har min telefon også plager med at minnet blir fullt, men jeg synes at telefonen forøvrig er så bra, at jeg kan leve med dette til det kommer sw-oppgradering.

 

Mitt råd til de av dere som ikke har kjøpt ennå og blir i tvil av det som blir skrevet frem og tilbake her på forumet; vent til telefonen kommer i butikken og test den selv. Eller kjøp i nettbutikk og benytt angrefristen hvis dere ikke liker den. :)

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
Kan virke som om Lefdal har fått den, før var det ikke mulig å få lagt inn

bestilling fra nettsiden, nå er det + at dem har satt ned prisen til 4995,-

6112660[/snapback]

 

Har lagt inn bestilling, så får vi se hva som skjer :cool:

6112903[/snapback]

 

Jepp, jeg også. Krysser fingrene for at den er på lager!

 

--

sneilerts

6113799[/snapback]

 

Tror nok vi får den, nå går det ikke an å bestille fra Lefdal, det gjorde det når jeg bestillte( og sikkert du)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...