PoWerFeeD Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Morn dere. Jeg har veldig lyst til å spille ett bra mmorpg, problemet er at jeg ikke finner ett. World of Warcraft spilte jeg siden beta, men ble lei etter lvl 60 noen uker, samtidig som Blizzard.com har den verste supporten en kan tenke seg, men nok om det. Anarcy Online har jeg også testet såvidt. Syntes missions og quests var latterlig "simpelt" lagt opp hvis man ser på WOW. Ellers så er jeg litt fristet til å prøve Everquest 2, men er litt skeptisk. Noen som vet om andre spill?
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hørt guild wars skal være bra, bedre grafikk, mindre fjortiss faktor. Tror den er gratis i bruk..
PoWerFeeD Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Glemte å si det. Har Guild Wars, spilte det noen uker. Men for lite substans syntes jeg. Skal gi det litt mer tid, se om det tar seg opp.
KristianF Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Battleground Europe : WWII Online Ikke RPG spill, men beste krigs spillet jeg noen gang har testa. Og kun online Er MMO spill www.wwiionline.com
LordjOX Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Guild Wars er glimrende, ingen subscription fee osv. Ellers: Dark Age of Camelot: http://camelot-europe.goa.com/en/index.htm Et av de beste MMORPGs når det gjelder RvR (Realm vs Realm).
brd Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Guild Wars er glimrende, ingen subscription fee osv. Ellers: Dark Age of Camelot: http://camelot-europe.goa.com/en/index.htm Et av de beste MMORPGs når det gjelder RvR (Realm vs Realm). 5088538[/snapback] 14 dager trial
kjetilkl Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Selv har jeg vurdert å teste EVE .... her finner du 1 dagers fri trial også hvis du søker litt rundt på nettet ...
Tahiro Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) City of Heroes Eneste MMORPGET som skiller seg ut og det eneste du faktisk kan ha det gøy med . Guild Wars er jo strengt talt ikke ett MMORPG ergo ingen Subscription Fees . Dere kan se hverandre i byer og slikt men tvert dere begir dere ut på missions så er det ikke en interaktiv verden lenger. Da loades en sone for kun deg og teamet ditt og det er helt umulig å se andre spillere. Hele pointet med ett MMORPG er jo å leve i en stor interaktiv verden sammen med tusenvis av andre spillere, det er IKKE Guild Wars. Endret 1. november 2005 av Tahiro
LordjOX Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 City of Heroes Eneste MMORPGET som skiller seg ut og det eneste du faktisk kan ha det gøy med . Guild Wars er jo strengt talt ikke ett MMORPG ergo ingen Subscription Fees . Dere kan se hverandre i byer og slikt men tvert dere begir dere ut på missions så er det ikke en interaktiv verden lenger. Da loades en sone for kun deg og teamet ditt og det er helt umulig å se andre spillere. Hele pointet med ett MMORPG er jo å leve i en stor interaktiv verden sammen med tusenvis av andre spillere, det er IKKE Guild Wars. 5089148[/snapback] Vel Guild Wars er klassifisert som en MMORPG, så da er det bare å leve med det. Tross alt tusenvis av spillere i samme verden eller hva man kaller det, selv om det meste er instansert.
holst84 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Selv ikke dem som lagde GW klassifiserer det som et MMORPG.... Har kikka litt på Matrix Online og Star Wars Galaxies jeg. Men det er mye negativ kritikk på begge. Så jeg holder til WoW foreløpig. Age of Conan kommer jo en eller anna gang. Det virker meget lovende
Luchy Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) Eve Online Knight online Mythwar usikker på om de er mmorpg Endret 1. november 2005 av Luchy
SteveVice Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Jeg vil anbefale Guild Wars Sånn i etterkant nå, etter å ha spilt meg lei på World of Warcraft (drep 15 uggabuggas, drep 20 uggabuggas shamans) og grinding. Så må jeg si at Guild Wars er mye gøyere....selv om det er mye kortere. Grafisk ser det mer "ekte" ut en World Of Warcraft, det vil ikke si at WOW ikke har krevende grafikk for det har det. Guild Wars er mye lettdrevent, du trenger ikke en supermaskin for å kjøre det, jeg med bare 512 mb ram merket aldri antydning til hakking. I Guild Wars vil du kunne se enkelte plasser som nesten tar pusten utav deg. Grafikken er nydelig syns jeg, og jeg liker at det er mission basert, jeg liker missionene i Guild Wars mye mye mye bedre enn jeg liker instancene i World Of Warcraft. Guild Wars er også gratis online, og jeg syns du bør prøve det hvis du er lei av World Of Warcraft.
brd Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ja men Guild Wars er så kort og spelet satser på pvp delen, Så dei som har spelt WoW før blir skuffet over Guild Wars, Men verdt eit forsøk!
Nitrius Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ta en titt her =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491274
Level_9 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hei. Noen som har noe tilbakemelding på Eve online? Har noen fått kjørt seg på dette, og kan skrive litt om spillet?
Cultofluna Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Prøv Project: Entropia du Eneste MMORPG Spillet som jobber synkront med ekte valuta.. vil si at om du jober hardt så vil du faktisk tjene penger på det..
Level_9 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Prøv Project: Entropia du Eneste MMORPG Spillet som jobber synkront med ekte valuta.. vil si at om du jober hardt så vil du faktisk tjene penger på det.. 5093638[/snapback] Må prøves ut. Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå