Gå til innhold

Hjelp Itunes problem!

zippy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp kjøp meg en ipod og tatt i bruk Itunes... :(

hadde satt opp all min mp3 på en 120gig disk med dette oppsettet

Mp3/sjanger/bokstav i alfabetet/band

men Itunes har "fucka" det hele opp så nå er alt hulter tilbulter på den disken og det er 115gig , noen som har opplevd det samme å er det en enkel måte å få tilbake det gammle oppsettet igjen eller har jeg 1mnd`s/ arbeid foran meg?? eller er jeg fortapt , kan ikke helt se for meg hvordan jeg skal få system på de filene igjen , har ikke peiling på vilke sanger som hører hjemme i feks trancemaster vol 3003...osv.

tar i mot alle tips med et stort håp, (har prøvd system igjenoppretting men ingen ting skjedde med den disken).

Endret av zippy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal du åpne filene manuelt , og hva er hensikten med det? iTunes har jo laget et system for deg? Ligger ikke alle sangene i et bibliotek hvor du lett kan overføre låter til din iPod?

Edit: ser nå at du ikke har laget navn på album, artist sang osv? Da er jeg med, og nå har du et problem ja :(

Når man installerer iTunes får man 2 valg, enten så ber du programmet mappene være slik de er, eller så tillater du iTunes til å katalogisere mappene. I dette tilfellet har du sannsynligvis valgt alternativ 2? Og siden du kun hadde navn på selve låten og ikke albumnavn osv så må du vel rippe alt på nytt. Eventuelt navnlegge alle på nytt, kanskje mer arbeid.

Jeg la ca 400 CD'er i 256 AAC kbps format i PC'en, ikke noe herk. Men, jeg skannet også hver jævla CD cover, framside/bakside og midtside. Det var et drittarbeid! Men herlig når man er ferdig, topp lyd og album cover i høy kvalitet for hver eneste CD.

Jeg formaterer ofte, hver annen mnd. Og det er like ryddig hver gang

:D

post-82743-1130806888_thumb.jpg

post-82743-1130806956_thumb.jpg

Endret av Dr.Pepper
Skrevet

Er nok ikke alle som bruker itunes til vanlig.

Det finnes andre alternativer til itunes som du heller skulle ha brukt i så tilfelle. vet ikke hva itunes gjør med datan din, men høres litt alvorlig ut det som skjedde.

her er ihvertfall et plugin til winamp

http://mlipod.com/

Skrevet

Nei har virkelig et stort problem her ja , har en mappe som Itunes har laget selv: Ukjent artist heter mappen som den har laget , å der ligger 60gig med sanger som jeg ikke har peiling hvor hører hjemme, tror nok jeg tar en format på hele dritten eller eventuelt setter fyr på hele mannskitten... :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...