Gå til innhold

Det kuleste E-post programmet


jes74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg selv foretrekker ordet "Beste" fremfor "kuleste" i et seriøst dataforum, så skjønner jeg hva du mener da. Jeg har opp gjennom årene vært borti mange e-postprogrammer, og det beste er uten tvil Microsoft Office Outlook 2003.. Det programmet alene er nesten grunn nok til å kjøpe hele officepakken. Det dårligste e-postprogrammet jeg har brukt kommer fra samme sted: Outlook Express...

Lenke til kommentar

Det er stoor forskjell på det beste og det kuleste.

Det beste programmet er det med mest brukervenlig brukergrensesnitt, gode løsninger og tilleggsfunksjoner. Altså noe min far ville brukt..... :thumbdown:

Det kuleste har nødvendigvis ikke det beste brukergrensesnittet men det har mange/mye "litt" unyttige funksjoner, som kan være morsomme. Altså ett program som jeg ville brukt..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er sterkt uenig med de som påstår at Outlook 2003 er det beste epostprogrammet. Har noen av dere prøvd å få det til å virke tilfredstillende mot IMAP? Hvordan setter man hvilke mapper de sendte meldingene havner i? Det er ikke lett med outlook (det er sikkert mulig, men lett er det ikke). I Thunderbird er det gjort tilnærmet automatisk, og hverken POP3 eller IMAP4 er noe problem. Støtter plugins, og det er mange nyttige å få tak i (bla. enigmail). Alt i alt klarer jeg ikke se hva som Outlook har som ikke Thunderbird har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...