Gå til innhold

CS : S - Norske Servere. Hvilke er bra ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Heisann.. Jeg har endelig begynnt å spille litt Source igjen etter et halvt års pause men pcn er jo helt blank for servere. Lurer derfor på hvilke norske servere som er bra. Fint om noen kunne gitt meg noen ip adresser (med navn)

 

Mvh

 

Kurt P

5079530[/snapback]

 

 

Catch-Gamer#13 er bare best!

5145000[/snapback]

 

Morsomt på Catch 13 ja, men Catch 6 (dust2 members only) eier jo alt og alle! :D Catch 8 (dust2/train/cbble) er også fin.

Lenke til kommentar
Heisann.. Jeg har endelig begynnt å spille litt Source igjen etter et halvt års pause men pcn er jo helt blank for servere. Lurer derfor på hvilke norske servere som er bra. Fint om noen kunne gitt meg noen ip adresser (med navn)

 

Mvh

 

Kurt P

5079530[/snapback]

 

 

Catch-Gamer#13 er bare best!

5145000[/snapback]

 

Morsomt på Catch 13 ja, men Catch 6 (dust2 members only) eier jo alt og alle! :D Catch 8 (dust2/train/cbble) er også fin.

5146344[/snapback]

 

 

enig i det

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liker Catch 1, 3, 6, og 9. De har god ping, greit nivå og under 16 spillere (viktig!).

 

Liste (merk at ipen er css1.catchgamer.no:27016. Det er denne du adder, eller connecter til)

 

connect css1.catchgamer.no:27016, Catch-Gamer.no CS:Source #1 stats=off, 16 spillere, maps=cbble, office, aztec, dust2

 

connect css3.catchgamer.no:27016, Catch-Gamer.no CS:Source #3 [cs_maps only] 16 spillere, maps= office,cbble,

 

 

connect css6.catchgamer.no:27015, Catch-Gamer.no CS:Source #6 [de_dust2] 20 spillere, maps= dust2

 

connect css9.catchgamer.no:27015, Catch-Gamer.no CS:Source #9 [dust-maps only]FF=ON 14 spillere, maps=dust, dust2

 

Munch aka. AvieN, si hei ;)

Endret av Munch
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...