Gå til innhold

Hvilke butikker bygger maskinen for deg?


Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at omtrent alle databutikker har en slags PC-bygger, der du kan selv til en viss grad bestemme innholdet. Men noen, som f.eks. Netshop, tilbyr også bygging og testing for en 3-400 kr. Det jeg lurer på er hvilke andre butikker som tilbyr dette,og hvordan man isåfall bestiller det. Må man legge det til som en kommentar ved bestillingen, eller er det ført opp som et produkt man bestiller på lik linje med alle andre produkter?

 

(har glemt hvilken løsning Netshop hadde)

 

Går det an å få dem til å bygge og teste maskinen for deg, selv om du ikke har bestilt OS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror at PSDATA bygger PC'er for deg om du ønsker det. Men du må nok betale for det ja.

5073194[/snapback]

Ja. Ringte psdata om det når en venn skulle kjøpe. Om jeg husker rett tok de 800kr sånn ca for et pc bygg, og kanskje noen ekstra penger. Da skulle man bare skrive det i kommentarfeltet og IKKE velge kredittkort men oppkrav. Og tror du måtte skrive at du er klar over at det blir 800kr + kanskje noen til hundrelapper elns. Et par av grunenne til at jeg liker psdata, de tenker ikke bare på billig pris men support og å være grei generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...