aspyr Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Alle huntere i min guild bruker pet i MC, alle har fått seg en slik worg med furious howl, kjekt for melee i gruppa. Pets er veldig fine å pulle med og, bruker pets for å pulle geddon og shazzra inn i garr-rommet. Er jo ikkeno stress når man har pet'en på passive.
Innos Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Kan jo bruke defensive, eller passiv ihvertfall, det er noe dps ekstra uansett. Og med growl er det sjangs for at den kan tanke littegrann og.
aspyr Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Kan jo bruke defensive, eller passiv ihvertfall, det er noe dps ekstra uansett. Og med growl er det sjangs for at den kan tanke littegrann og. 5111845[/snapback] Pets funker dårlig som tanks i MC
likferd Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Kan jo bruke defensive, eller passiv ihvertfall, det er noe dps ekstra uansett. Og med growl er det sjangs for at den kan tanke littegrann og. 5111845[/snapback] Det er ganske massiv AoE på de fleste mobs i MC, og en pet hadde tålt ca 1.5 slag fra trashmobs :!:
Knarke Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg spiller ei WoW lengre, og bladde bare gjennom de nedlistede våpnene og itemsa uten videre interesse, men, når Spinal Reaper dukket opp på en hunter, da hostlo jeg sjokoladekake ut over hele skjermen. Det er rettogslett utålelig grusomt.
brillan Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg spiller ei WoW lengre, og bladde bare gjennom de nedlistede våpnene og itemsa uten videre interesse, men, når Spinal Reaper dukket opp på en hunter, da hostlo jeg sjokoladekake ut over hele skjermen. Det er rettogslett utålelig grusomt. 5116052[/snapback] Ehh ok? Hvilken annen klasse skulle liksom brukt den da? Clearly a hunter weapon
GRendal Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Etter min mening, for eksempel på Dal'rend-settet: Hunter --> Trenger på grunn av stats, går nesten aldri melee. Rogue --> Trenger på grunn av stats, og til melee Dermed mener jeg rogues bør ha førsteprioritet. Tilsvarende med Ancient Bone Bow: Hunter --> Trenger både stats og til å gjøre skade Rogue --> Trenger bare stats Hunters først her etter min mening 5090769[/snapback] Skal ikke ta med Warriors i denne "kalkulasjonen" din da? + crit og +7 defense er jo warrior attributes også ikke bare rogue hunter mener at det burde være warrior/rogue: 1. Pri Hunter/paladin (vist han har lyst å bruke mainhanden) 2. pri 5095136[/snapback] Jepp for når Warrior tanker med Dual wield så er det greit at Offhanden har Defence ..... ..... ...
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Skal ikke ta med Warriors i denne "kalkulasjonen" din da? + crit og +7 defense er jo warrior attributes også ikke bare rogue hunter mener at det burde være warrior/rogue: 1. Pri Hunter/paladin (vist han har lyst å bruke mainhanden) 2. pri 5095136[/snapback] Ja.... Helt klart.... For det er jo bare warriors som ahr nytte av defence.... De bruker absolutt ikke skjold! Så det er egentlig: 1.Hunters/Rogues (likesitllte her) 2. Warrior 3. Pally, men bare hvis ikke Hunter eller Rogue trenger den, og Warrior vil ha noe annet...
Ildflue Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg spiller ei WoW lengre, og bladde bare gjennom de nedlistede våpnene og itemsa uten videre interesse, men, når Spinal Reaper dukket opp på en hunter, da hostlo jeg sjokoladekake ut over hele skjermen. Det er rettogslett utålelig grusomt. 5116052[/snapback] Ehh ok? Hvilken annen klasse skulle liksom brukt den da? Clearly a hunter weapon 5116151[/snapback] Said the Shaman
jonasdaman Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dal'rend skulle bli bytta på evt, offhand skulle blitt one hand. hadde vært et ganske bra tank våpen da.
likferd Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jepp for når Warrior tanker med Dual wield så er det greit at Offhanden har Defence ..... ..... ... 5116166[/snapback] Nå finnes det faktisk warriorer som dualweilder i pvp og til grinding........... .......... .... ..
GRendal Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dal'rend skulle bli bytta påevt, offhand skulle blitt one hand. hadde vært et ganske bra tank våpen da. 5116661[/snapback] Mener fremdeles at det ikke likestiller med universal need. Jeg trenger også blå\lilla buer til runners i pvp samt pulling og når jeg er rooted i BG...
Amon Amarth Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg spiller ei WoW lengre, og bladde bare gjennom de nedlistede våpnene og itemsa uten videre interesse, men, når Spinal Reaper dukket opp på en hunter, da hostlo jeg sjokoladekake ut over hele skjermen. Det er rettogslett utålelig grusomt. 5116052[/snapback] Ehh ok? Hvilken annen klasse skulle liksom brukt den da? Clearly a hunter weapon 5116151[/snapback] Er ikke sikker jeg, men kanskje warrior 1.pri på den øksen?....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå