Gå til innhold

Hunter våpen, hvor stopper det ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ut som bloggen mister litt av "kvaliteten" sin.

Claw of the Black Drake er vel egentlig bedre for hunters enn for rogues.

Ihvertfall ingen rogues i mitt guild som vil ha den når den dropper.

Rogues kan ikke backstabbe etc med den heller.

5088603[/snapback]

Ingen roguer som ville ha 56 dps mainhand med 2.6 speed? Den saken der er jo genial for en combat rogue.

Skrevet

Jeg syntes det beste er når paladins roller på Finkels skinner, som vi ikke kan bruke en gang.

Syntes det er fint at Blizzard endelig lanserte Zulian Slicer, så paladins også kan loote high lvl corpses. :-)

Skrevet
Jeg syntes det beste er når paladins roller på Finkels skinner, som vi ikke kan bruke en gang.

Syntes det er fint at Blizzard endelig lanserte Zulian Slicer, så paladins også kan loote high lvl corpses. :-)

5088720[/snapback]

Hehe, må også si jeg har stusset litt på at det tidligere kun har vært paladiner som ikke har kunnet skinne highlevel corpes :)

Skrevet

5088603[/snapback]

Ingen roguer som ville ha 56 dps mainhand med 2.6 speed? Den saken der er jo genial for en combat rogue.

5088642[/snapback]

Ville du brukt den over Brutality Blade/Perdition's Blade?

Svaret fra våres rogues var nei.

Skrevet

Jeg har ikke noe imot huntere og selve clasn hunter, men noe jeg bare ikke takkler er når hunters roller på daggers som rogues i gruppa trenger og sier "i can also use it"... Da må man ha hue bra langt oppi RÆVA!! :wallbash:

Skrevet

For min del er det mer alle de utrolig idiotiske hunterne som f.eks. glemmer peten sin når de hopper ned i Rend rommet som gjør at jeg er litt skeptisk da jeg inviter hunters jeg ikke kjenner, enn at de roller på items. Hunters kan faktisk bruke veldig mye, på samme måte som jeg selv, druid, trenger ting som flamescarred spaulders selv om rogues vil ha.

Og det at enkelte har items som ikke er designet for dem kan det være mange grunner til. Selv har jeg flere shadowcraft items som jeg har fra guildruns hvor rogues ikke vil ha/har allerede.

Skrevet

5088603[/snapback]

5088642[/snapback]

Ville du brukt den over Brutality Blade/Perdition's Blade?

Svaret fra våres rogues var nei.

5088770[/snapback]

Sorry for off-topic her, men skal bare skyte inn:

Er meget mulig at grunnen til at ingen combat-rogue vil ha denne er at Precision-talent (+5 % to hit) til rogues er bugged med fist weapons (har likevel ikke fått dette bekreftet), ellers er dette våpenet meget bra for en combat rogue. Klart - den neste diskusjonen vil jo gå på om sword specialization (+6 % extra hit proc) er bedre enn fist weapon specialization (+5 % crit), men for Sinister Strike er jo Claw of the Black Drake langt bedre enn Brutality Blade - men SS teller ikke for alt, normal damage er alt fra 45-55 % damage for en combat rogue etter min erfaring. Personlig ville jeg gjerne hatt den med et fungerende Precision-talent kombinert med en bra offhand, men da er eneste alternativet Eskhandar's Left Claw, såfremt man ikke er rank 14 ><

Skrevet

Likferd: Fist Weapons er bugga for rogues. +5%-hit talent er bugga. Det fungerer rett og slett ikke. That's the reason :-).

For en combat rogue er hvit skade mye viktigere enn for en assass/sub-rogue.

Skrevet

Ang. hunter item:

Hvis grunnene til at hunteren roller på et item er bonusene (til AP og andre ting som funker til ranged), så synes jeg at en hunter bør være tilnærmet likestilt med en rogue ( gjelder selfølgelig ikke for alle items og vice versa), men hvis hunteren roller for å gå meele blir jeg fly forbannet, det er en grunn til at de kan bruke bue/gevær.

Skrevet

Etter min mening, for eksempel på Dal'rend-settet:

Hunter --> Trenger på grunn av stats, går nesten aldri melee.

Rogue --> Trenger på grunn av stats, og til melee

Dermed mener jeg rogues bør ha førsteprioritet.

Tilsvarende med Ancient Bone Bow:

Hunter --> Trenger både stats og til å gjøre skade

Rogue --> Trenger bare stats

Hunters først her etter min mening

Skrevet (endret)
Ta det helt med ro, alle hunter-hatere. Med en slik holdning kommer dere aldri til å se Onyxia eller Molten Core uansett, så problemet eksisterer ikke.

*Prøv* Å gjøre en endgame instance uten huntere, og se hvor langt dere kommer. Endgame er det faktisk heller regelen enn unntaket at flere av 5 top damage dealers er huntere.

5081345[/snapback]

I molten core kom vi helt til magmadar uten huntere ^^ De som sier huntere er ubrukelige har someregel ikke peiling

Edit: Og f.eks dal rend dropper jo i ubrs, da er det ingen som bryr seg om det. Alle vil jo gjøre sin egen character bedre.

Endret av csboy
Skrevet
Etter min mening, for eksempel på Dal'rend-settet:

Hunter --> Trenger på grunn av stats, går nesten aldri melee.

Rogue --> Trenger på grunn av stats, og til melee

Dermed mener jeg rogues bør ha førsteprioritet.

Tilsvarende med Ancient Bone Bow:

Hunter --> Trenger både stats og til å gjøre skade

Rogue --> Trenger bare stats

Hunters først her etter min mening

5090769[/snapback]

Skal ikke ta med Warriors i denne "kalkulasjonen" din da?

+ crit og +7 defense er jo warrior attributes også ikke bare rogue hunter

mener at det burde være

warrior/rogue: 1. Pri

Hunter/paladin (vist han har lyst å bruke mainhanden) 2. pri

Skrevet

Selvfølgelig skal warriors også med i diskusjonen... Jeg spiller selv warrior, så jeg vet hvordan det er. Men det er ikke så veldig mange fury-warriors (jeg synes ikke dette settet er noe for en MS-warrior), derfor tok jeg bare med hunter og rogue. :cool:

Skrevet
hei. nå som dere snakker litt om hunter vil jeg stille et off topic spørsmål:

hva er det beste Pet for Hunters?

5090590[/snapback]

Smak og behag.

Cat har mest damage tror jeg tåler middels mye.

Bear har middels damage tåler mye.

Det er de to jeg bruker mest.

Skal også skaffe meg en av de ulvene fra Lbrs kun pga. Howl tingen som gir økt damage på neste attack. Er vel den eneste som kan være nytting i MC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...