Gå til innhold

Hunter våpen, hvor stopper det ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk 403 nå. Hva var det bilde av?

EDIT: Funker nå. Tror de fleste er ninjaer, siden de var guildløse.

Endret av Sigga
Skrevet (endret)

fake sikkert, samma huntern med 20 forskjellige ikkehuntervåpen?. lukter privat server lang vei. selv im det var mye folk i bakgrunnen da. men jj, hunteren var sikkerty en diktator guild leader som ninjaet alt :p

*mimre, gå å lage mage med plate armor*

Endret av Henrik2k
Skrevet
jeg la merke til at det ofte var den samme NE femalen....

5058132[/snapback]

jepp, det var jo bare 2 forskjellige NE females der...men mange bilder av samme...

Skrevet

La meg si, ok det var teit. Men! Noen av de itemsa er ikke de dårliste som finnes for en hunter.

Legg merke til at de fleste som er avbildet er fra guilds som tydelighvis har tatt MC ganske lenge. Det blir nok ikke lenge til vi disenchanter Spinal reaper heller. Når vi komme til det punktet kommer jeg nok til å by minstepris bare for å ha den. Bør jeg kalles en ninja da?

Skal jeg lage en liste over alle andre classer med teite items? Paladins er "healers/blessers". Skal jeg screenshotte hver eneste paladin som roller på Painweaver band?

Men ja, noen av de screensa var litt morsomme. Men tenk på det før dere henger ut hunters. Når valget står mellom Disenchant eller få en morsom item billig så går jeg får å få en morsom item billig!

Jeg kan jo nevne som eksempel at Main tanken vår fikk Ancient Cornerstone Grimoire her om dagen. Gjett hvorfor.

Skrevet
Jeg synest dette slår alt..

http://wow.allakhazam.com/profile.html?18059

Hunter med f.eks Vis'Kag og Felstriker...

Den hunteren er rett og slett idiot, hvilken hunter setter Crusader enchant på våpene sine? Oo

Sjekk backpacken hans for Runeblade of Baronrivendare..

5059262[/snapback]

Hva mener du med "Sjekk backpacken hans for Runeblade of Baron Rivandare?"

Akuratt det våpene kunne faktisk fungert ganske bra på en hunter, hvis du ser nøye på Equipen dens :thumbup:

Skrevet

Den hunteren er rett og slett idiot, hvilken hunter setter Crusader enchant på våpene sine? Oo

5059262[/snapback]

Hva mener du med "Sjekk backpacken hans for Runeblade of Baron Rivandare?"

Akuratt det våpene kunne faktisk fungert ganske bra på en hunter, hvis du ser nøye på Equipen dens :thumbup:

5059345[/snapback]

Det er jo epic da ! :nei:

Skrevet
Noen som la merke til at nesten ALLE var NE-female? Tror det var 1(!)horde-hunter der.

5058100[/snapback]

Det morsomste er at den ene horde-huntern faktisk hadde et huntervåpen da..

28 stamina og 72 attack power er gode stats for en hunter. Våpenet er heller ikke i toppklassen slik som spinal reaper f.eks, så at ingen warriors trengte er ikke utenkelig.

Skrevet

Vi hadde en hunter i guildet vårt som rolla og vant felstriker i et Random UBRS run. Skjønner ikke helt hvorfor hunters absolutt skal ha disse roguedaggerne. Han ble kicka fra guildet på sekundet iallefall.

Skrevet

5059262[/snapback]

For den guilden der har sikkert ikke MC på farmstatus...

Skrevet

Ja nå må det bare stoppe er helt forjævlig ^^ Disse folka er antagligvis fra U.S servere og har farma Mc ganske mye lengere enn oss. Så derfor har de kjøpt våpnene for rp. Og han med thunderfury har antagligvis fått bindingsa lenge før de viste hva man fikk av questen. Huntere er ikke noe mer ninjas enn andre classer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...